Romtelecom investeste sute de mii de euro in publicitate pentru servicii TV si clienti de pachete
Luni, 17 Iunie 2013

campania Romtelecom Univers

 ( adplayers, Iulian Toma) Romtelecom  are ca obiectiv principal cresterea vanzarilor de servicii de televiziune (satelit) si achizitia de clienti noi pentru pachete 3P. Este cel mai recent obiectiv de marketing pe care il urmareste operatorul de servicii in recenta campanie, dupa cum au declarat pentru adplayers oficialii de comunicare. Creatia Romtelecom este administrata de agentia GMP.

Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat pentru adplayers ca este vorba de un ordin de marime de cateva sute de mii de euro. Potrivit unor surse din piata de media bugetul ar putea depasi 200 de mii de euro.

Oficialii companiei au mai afirmat pentru adplayers ca printre obiectivele de comunicare se numara consolidarea pozitionarii brandului Romtelecom ca furnizor de continut de cea mai buna calitate, asigurandu-le clientilor sai o experienta de divertisment unica, fie pe TV, fie online, in functie de preferintele de consum al acestora. Alte tinte ale campaniei de comunicare sunt legate de cresterea notorietatii Romtelecom ca furnizor de servicii TV dar si ca furnizor de pachete integrate telecom.

 Mai mult in Conturi

 


PUBLICITATE: