Campanie de comunicare a publicitatii targetate comportamental.
Vineri, 14 Iunie 2013

 ( adplayers, Iulian Toma) Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) a lansat in Marea Britanie prima etapa a campaniei de awareness “Unzipped” privind publicitatea targetata comportamental (OBA, „behavourial advertising”). Comunicarea internationala are ca obiectiv informarea si educarea  europenilor in legatura cu utilizarea cookie-urilor in publicitatea online.

Finantata si coordonata de EDAA cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu. Pe site, utilizatorii de Internet pot afla, intr-un limbaj accesibil, informatii despre rolul si functionalitatea cookie-urilor in publicitatea online, despre cum este aceasta tehnologie folosita pentru a sprijini site-urile si serviciile din mediul digital si despre cum isi pot proteja confidentialitatea datelor in mediul online. Campania este semnalata prin simbolul vizual OBA, care se regaseste in reclame online, si care directioneaza, de asemenea, catre aceasta platforma.

Prin intermediul „Unzipped”, obiectivul campaniei este acela de a face consumatorii sa inteleaga mai bine publicitatea online si sa afle care sunt mijloacele prin care pot depune plangeri impotriva abuzurilor publicitare. Mecanismele de procesare a plangerilor vor fi puse la dispozitie de fiecare organizatie nationala responsabila cu autoreglementarea publicitatii – pe plan national, asociatia IAB Romania.

Campania a fost lansata pe 13 iunie in Marea Britanie si va fi initiata curand in Germania si in Irlanda, urmand sa fie extinsa in pietele UE si EEA incepand cu septembrie 2013. Aceasta campanie este implementata de Mediacom Beyond Advertising si se bazeaza pe un concept dezvoltat de o echipa de studenti de la KH Leuven, Belgia, finalisti in competitia universitara demarata de EACA (Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare). „Unzipped” face parte dintr-un program european de autoreglementare extins pe tema publicitatii targetate comportamental, initiat de o coalitie formata din reprezentanti ai sectorului de publicitate, media si marketing.

Mai mult in Interactive


PUBLICITATE: