Rezultatele cautarii dupa : "national"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
300 de scolari si 30 de profesori la editia pilot a proiectului Orele de educatie in Caravana Unirii
Joi, 31 Mai 2018
 Programul “Orele de educatie in Caravana Unirii” este realizat cu prilejul Centenarului de Radio Romania Cultural cu sprijinul Teatrului National Radiofonic, al Orchestrelor si Corurilor Radio. Parteneri in program au fost Teatrul "Ion Creanga", editura Niculescu, pensiunea EULOR din Neamt,...
Jumatatile Connex au fost asamblate de McCann Erickson
Vineri, 29 Iulie 2005
Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Eveline Fabritius (Splendid Media Interactive)
Miercuri, 16 Mai 2007
"Se pune, din nefericire, un prea mare accent pe licentiere, si mai putin relevant ni se pare faptul ca IAB Romania are o serie de obiective, care pot fi implementate si indeplinite, la nivel national, cu sau fara aceasta licenta, dar pastrand un focus clar, pentru scopurile initiale ale Asociatiei."
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
Campanie inedita Zilei Nationale a Lecturii. McDonald’s si Elefant.ro incurajeaza lectura prin „Cuvinte Magice”
Luni, 14 Februarie 2022
 Pe 15 februarie, de Ziua Nationala a Lecturii, 2.500 de vouchere McDonald’s vor fi ascunse printre primele 2.500 de comenzi de carte lansate pe site-ul Elefant.ro. Campania se desfasoara la nivel national, cu scopul de a recompensa cititorii pasionati si de a motiva lectura in randul cititorilor...
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Primim de la un Lider national in publicitate si marketing online
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Lider national in publicitate si marketing online", Online Marketing Romania este gata sa va creasca vanzarile firmei dvs, "oferind posibilitatea de a beneficia de o analiza completa din partea echipei noastre in urma careia va vom trimite o oferta personalizata special pentru firma dvs., complet gratis, fara nici un compromis din partea dvs", explica domnul Vlad Pirvan, Director General al...
25 de sculptori la Zilele Atelierelor Deschise de Sculptura, Editia a-III-a, aprilie 2019, Bucuresti
Marti, 09 Aprilie 2019
Cu prilejul evenimentului Zilele Atelierelor Deschise de Sculptura de anul acesta, 25 de sculptori va asteapta la adresele atelierelor lor pe parcursul a doua weekenduri consecutive, 13-14 si 20-21 aprilie. Aceiasi sculptori isi vor reuni lucrarile, din 11 aprilie 2019, in expozitia Sculpturi din Atelierelor Deschise...
Un regal baroc: Mira Glodeanu si ansamblul Sempre, pe scena Festivalului de Muzica Veche Bucuresti
Vineri, 10 Noiembrie 2023
 Violonista Mira Glodeanu, o prezenta rara pe scenele de concert romanesti, alaturi de ansamblul bucurestean Sempre, un „rising star” al scenei autohtone de muzica veche, prezinta SOLI & TUTTI, sambata, 11 Noiembrie de la ora 19, la Sala Auditorium (Muzeul National de Arta al Romaniei.
Evenimentele din Decembrie 1989, intr-o expozitie foto - documentara AGERPRES, in Piata Revolutiei, la MNAR
Miercuri, 11 Decembrie 2019
 Expozitia cuprinde 40 de panouri cu imagini din Arhiva Fotografica AGERPRES de la evenimentele din Decembrie '89, iar fotografiile sunt expuse in Piata Revolutiei, pe gardul care imprejmuieste Muzeul National de Arta al Romaniei, fostul Palat Regal.
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
Marti, 19 Septembrie 2023
 Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania: 
Grupul CEZ in Romania lanseaza cea mai noua campanie de brand si extinde prezenta pe Tik Tok
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
Saptamâna Financiara a sarbatorit 2 ani, numarul 100 si 230.000 cititori/editie
Joi, 08 Martie 2007
Saptamânalul condus de Mihai Craiu - Director General si Gabriela Vrânceanu Firea - Director Editorial a ajuns în prezent, potrivit ultimului val al Studiului National de Audienta Focus, la 230.000 de cititori pe editie
Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Petreceti cat mai mult timp cu copiii. Campania a primit verde pentru difuzare in regim gratuit.
Luni, 19 Septembrie 2016
 Consiliul National al Audiovizualului a aprobat initiativa Itsy Bitsy si Autoritatii Nationale pentru Protectia Dreptului Copilului si Adoptie pentru difuzarea la radio si TV, in calupurile publicitare, a unui mesaj despre importanta timpului de calitate parinte-copil
800 elevi cu deficiente de auz sau vorbire au intrat pe platforma Logopedia. Din 2018, va fi larg accesibila.
Marti, 20 Februarie 2018
 Lansata de Salvati Copiii si Fundatia Orange, Logopedia pune la dispozitia specialistilor care lucreaza cu copii cu deficiente de auz si de vorbire 11 jocuri educationale dar si un ghid de bune practici, in care sunt incluse o serie de metode si instrumente digitale de lucru.
Discovery Channel Romania versus National Geographic Romania
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic 
Caravana Bebeko a dat 18.000 EUR
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada  10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
« 6 7 8 9 10 »