Rezultatele cautarii dupa : "director comunicare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Cele mai fericite momente din viata sunt precedate de teama. Prioritatile romanilor, corelate cu ce le face inima sa bata mai tare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 29 Martie 2024
 Aproape 4 din 5 romani considera ca venirea pe lume a unui copil reprezinta principalul moment de implinire in viata, fiind totodata o experienta care, pentru 61% dintre romani,  e precedata de un nivel ridicat sau foarte ridicat de teama.
2 din 3 tineri cu varste intre 18 si 24 de ani au o stima de sine scazuta, iar asta ii costa aproximativ 6.600 lei pe an cu comportamente daunatoare.
Luni, 11 Septembrie 2023
 Consumul de mancare nesanatoasa ajunge sa-i coste dublu pe tinerii care nu se apreciaza suficient. In ceea ce priveste shopping-ul, acestia isi cumpara de doua ori mai multe obiecte prin care isi pot afirma statutul, precum haine, incaltaminte sau gadgeturi, si cheltuiesc cu 30% mai mult pentru acestea fata de...
Noua campanie Superoitele Profi, conduse de Domifiigo
Luni, 28 August 2023
 “Valul de iubire si rasunatorul succes generate anul trecut de aventurile urseroilor ne-au inspirat sa le aducem micilor nostri clienti un nou prilej de bucurie,” declara Marta Krolikowska, Director de marketing si comunicare, Profi. “De asta data, ne prezentam cu un grup vesel si multicolor de...
3.000 de metri patrati de  spatii verzi vor fi amenajate in Bucuresti de Asociatia CSR Nest, cu sprijinul Fundatiei Coca-Cola, prin New World Program
Miercuri, 19 Iulie 2023
 ,,Acest proiect isi propune sa dezvolte si sa promoveze conceptul de hub inteligent de regenerare urbana. Astfel, pe langa vegetatia decorativa variata, zonele de relaxare si materialele sustenabile integrate perfect cu mediul natural din cele doua spatii, proiectul presupune si derularea de activitati...
Schimbare la varful comunicarii Telekom Romania Mobile. Ruxandra Voda, director de comunicare corporativa, va parasi compania incepand din 1 iulie.
Vineri, 30 Iunie 2023
Dupa 14 ani petrecuti alaturi de companie, Ruxandra Voda a decis sa exploreze noi oportunitati de cariera in afara companiei. Telekom Romania Mobile o numeste pe Stefania Petre, actualul Manager de Reglementare, Managementul Riscului Corporativ si Securitate, la conducerea activitatilor de Comunicare Externa,...
Apa Nova a lansat „Importantii”, prima campanie de employer branding pentru furnizorul serviciilor esentiale
Joi, 29 Iunie 2023
 Campania este semnata de agentiile DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide si este promovata pe canalele media online & social media, OOH, in cadrul targurilor de joburi si a altor evenimente de HR.
Comunicarea Skechers in Romania, la McCann PR. Imola Zoltan:,,Sprijinim consolidarea brandurilor si sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora”
Miercuri, 07 Iunie 2023
 „Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de...
ING Bank Romania devine unul dintre partenerii principali ai festivalului Summer Well
Miercuri, 08 Februarie 2023
 ING Bank Romania devine unul dintre partenerii principali ai festivalului de muzica alternativa Summer Well, care va avea loc in weekendul 11-13 august, pe Domeniul Stirbey din Buftea.
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Licitatia OLX Romania, castigata de agentia de comunicare integrata McCann PR
Marti, 01 Noiembrie 2022
 Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: ,,Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care...
2 din 5 respondenti ai Hootsuite's 2022 Social Media Trends au indicat scaderea reach-ului organic. Micro-ambasadorii de brand, mai buni decat cei mari.
Luni, 12 Septembrie 2022
“Este posibil ca un “nor” de micro-influenceri sa fie mai eficient si mai profitabil, din punct de vedere al bugetului si ROI, decat unu-doi macro-influenceri. Dar daca vinzi produse de masa, mergi la sigur cu macro-influencerii. Vorbind de bugete, va fi tot mai rau”, spune Marius Olteanu,...
Dublu campion mondial la natatie, David Popovici, doneaza casca si ochelarii cu care a devenit campion mondial pentru fosta vicecampioana mondiala la canotaj junior Florentina Filipovici.
Marti, 02 August 2022
 David Popovici vrea, astfel, sa o pe fosta vicecampioana mondiala la canotaj junior, care se lupta cu o boala grea. Hope and Homes for Children va ridica o casa pentru Florentina si cei trei copii ai sai cu banii stransi din donatiile pe 
First Bank a lansat Festivalul WOWfertelor de 4th of July intr-o campanie semnata Cheil | Centrade
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Cele mai WOW oferte bancare ale verii au inceput pe 4 iulie, Ziua Americii si includ dobanzi scazute la Creditul de Oriunde si Creditul Imobiliar, plus conditii avantajoase la Cardul de Credit si la Pachetele de Cont Curent pentru persoane fizice si companii. WOWfertele vin cu timp de gandire: poti sa te bucuri de...
Raiffeisen Bank Romania sprijina Rucsacul cu Povestiri. Jurnalisti si creatori de continut care scot la lumina tinuturi de pe Via Transilvanica
Miercuri, 13 Aprilie 2022
 Corina Vasile, Director Comunicare si Sustenabilitate Raiffeisen Bank Romania: "Via Transilvanica face istorie fara indoiala. Mii de oameni si de comunitati se schimba pe parcursul acestui drum. Este ceea ce ne-am gandit si ne-am propus de la inceputul acestui proiect unic cu partenerii nostri de la Tasuleasa...
Cu 20 de ani dedicati radioului, dintre care ultimii 17 la Europa FM, Toader Paun intra in echipa de Digital PR Zaga Brand
Vineri, 08 Aprilie 2022
“Am primit provocarea de a intra in echipa Zaga Brand imediat cum a devenit publica intentia de a ma retrage de la Europa FM. Am simtit pasiunea care alimenteaza Zaga, ambitia de a face cele mai bune proiecte si de a avea o echipa unita de valori cu care ma identific si eu ” spune Toader Paun, Director de Dezvoltare si Comunicare Zaga Brand.
Brand-new SPOR, noua identitate vizuala. Arhitectura de portofoliu noua si design premium.
Marti, 22 Martie 2022
 Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, unde a activat in categorii de piata competitive din zona de retail si FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C si B2B, Elena Curelaru, noul director de marketing si comunicare Policolor, care a coordonat restructurarea arhitecturii de brand, precum si intregul rebranding...
Baneasa Shopping City a ales OXYGEN pentru PR si consultanta strategica in comunicare
Marti, 18 Ianuarie 2022
“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in...
Cora Romania aduce in prim plan Magia de acasa cu agentia Tribal Worldwide Romania
Vineri, 19 Noiembrie 2021
 “Rolul nostru este sa aducem frumusete in viata de zi cu zi a fiecaruia dintre clientii nostri. Cu cat sunt mai diferiti, cu atat ne motiveaza mai tare. Vizitele la cora sunt pentru clientii nostri o ocazie de a se inspira, de a descoperi un nou ingredient care apoi in propriul camin sa isi devoaleze...
Licitatie cu Farmec. Producatorul a desemnat agentia de creatie Oxygen pentru repozitionarea brandurilor Nufar si Triumf
Luni, 06 Septembrie 2021
„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de...
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
1 2 3 4 5 »