HEINEKEN Romania a lansat pe piata locala Birra Moretti® Zero
Joi, 03 Iunie 2021

 

HEINEKEN Romania a lansat pe piata locala Birra Moretti® Zero

La un an de la intrarea pe piata din Romania, Birra Moretti® isi completeaza portofoliul cu sortimentul de bere Zero. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0 alcool.

AdPlayers. info

La un an de la intrarea pe piata din Romania, Birra Moretti® isi completeaza portofoliul cu sortimentul de bere Zero, special conceputa pentru consumatorii care vor sa se bucure de acelasi gust autentic italian, dar fara alcool, anunta comunicarea companiei.

Potrivit informarii, Birra Moretti® Zero imbina pasiunea italiana cu ingrediente de cea mai buna calitate, oferind o bere perfect echilibrata cu note proaspete si citrice, astfel incat consumatorii sa se poata bucura de placerile simple ale vietii alaturi de prieteni si familie: bere savuroasa, mancare gustoasa si companie placuta, cele mai importante atribute ale brandului. Totodata, acest sortiment nou raspunde nevoii de diversitate a consumatorilor romani, care isi doresc produse care sa se potriveasca stilului lor de viata, astfel ca noua gama ofera alternativa fara alcool a gustului atat de apreciat pe piata locala.

Disponibila la nivel national, la sticla nereturnabila de 330ml si doza de 500ml

Incepand cu jumatatea lunii mai, noul produs este disponibil la nivel national, in magazinele retailerilor si in locatii HoReCa, in doua variante de ambalaj: sticla nereturnabila de 330ml si doza de 500ml.

„Birra Moretti® s-a bucurat de o primire foarte calduroasa din partea romanilor, in momentul lansarii, astfel ca decizia de a introduce varianta fara alcool a fost in linie cu trend-ul pozitiv inregistrat pe plan local, intrucat multi romani si-au dorit sa se bucure de gustul inconfundabil oferit de Birra Moretti in toate scenariile in care nu pot consuma alcool. Birra Moretti® Zero este realizata cu multa atentie pentru detalii, doar din materii prime de cea mai buna calitate, fiind intotdeauna o alegere excelenta pentru consumatori, indiferent daca prefera varianta cu alcool sau varianta clasica.”, spune Sharon Annette, Director de Marketing HEINEKEN Romania.

Promovarea unui consum responsabil si posibilitatea de a alege variante de bauturi fara alcool ocupa un rol cheie printre angajamentele de sustenabilitate si responsabilitate ale companiei HEINEKEN, inclusiv in noua strategie globala, Brew a Better World 2030.

Bazandu-se pe succesul Heineken® 0.0, HEINEKEN are peste 130 de optiuni de marci fara alcool la nivel global si va continua sa investeasca in inovatii pentru portofoliul sau cu un continut scazut sau fara alcool, pentru a facilita accesul consumatorilor la astfel de optiuni, in functie de preferinta si de ocazie. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0 alcool.

 

In 2020, HEINEKEN Romania a introdus pe piata locala Birra Moretti®, un brand italian ce joaca in segmentul de bere Premium. Sortimentul L'Autentica a adus rezultate pozitive pentru Birra Moretti®, intrucat, in termeni de penetrare a pietei, s-a bucurat de un real succes, fiind una dintre cele mai bune lansari din portofoliul HEINEKEN Romania din ultimii 3 ani.

 

Birra Moretti® este exportata in peste 40 de tari din intreaga lume, inclusiv Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Canada si Japonia si a castigat importante premii internationale.

Mai mult in Campanii

 


PUBLICITATE: