Rezultatele cautarii dupa : "milioane"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 02 Mai 2006
											
											Agentia de Monitorizare a Presei – Academia Catavencu (AMP-AC) condamna actul de cenzura indreptat impotriva publicatiei Saptamana Financiara de catre compania de distributie de presa RODIPET
										Luni, 10 Aprilie 2006
											
											Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
										Vineri, 07 Aprilie 2006
											
											Notorious Advertising a realizat sub sloganul "E HiperSimplu sa castigi!", campania si evenimentul de lansare pentru primul card de fidelitate al unui hipermarket din Romania
										Marti, 14 Martie 2006
											
											In 2005, vanzarile de Q-Pack au reprezentat 31.5% din totalul vanzarilor Bergenbier, Interbrew estimand ca noul ambalaj sa aduca vanzari mai mari datorita zonei grip, "ce permite manevrarea cu mai mare usurinta a  Bergenbier Q-Pack"
										Luni, 13 Martie 2006
											
											Desemnata de AdvertisingAge "Agentia media a anului 2005 la nivel global", reteaua internationala are in Romania printre clientii locali cheie: BRD-GSG,  Carrefour, L'Oreal, Nestle, SABMiller, Toyota ( din partea ZenithMedia ), HP, British Airways, Hochland, OMV, FinansBank, Groupe SEB (Rowenta, Tefal, Moulinex), Whirlpool ( din partea Optimedia)
										Marti, 07 Martie 2006
											
											Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane EUR in 2005, potrivit Lindei Willy (Foto) Executive Director, agentia de publicitate a implementat si deruleaza pe media din Romania campania ce se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, TV, radio si outdoor, precum si campanii locale
										Luni, 27 Februarie 2006
											
											Ruxandra Voda, Chief Marketing Officer, ALTEX a declarat pentru AdPlayers ca "ALTEX a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 275 milioane de Euro (fara TVA), inregistrand vanzari mai mari cu 87% decat in anul 2004" in timp ce cheltuielile de marketing au crescut cu 188% fata de anul precedent
										Duminca, 26 Februarie 2006
											
											Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
										Vineri, 24 Februarie 2006
											
											Cu o cifra de afaceri de 12 milioane de euro la sfarsitul anului trecut si cu o echipa de 30 de oameni, la 5 ani de la infiintare agentia are printre clienti AutoItalia, Focus Sat, Guzu Chim, KFC, Pizza Hut, Univer
										Joi, 09 Februarie 2006
											
											Pe langa bugetul castigat in urma unei licitatii la sfarsitul anului 2005, divizia de relatii publice a mai adaugat in portofoliul de relatii publice si CEZ Group
										Sambata, 04 Februarie 2006
											
											Noua platforma de comunicare va fi lansata in Europa in prima jumatate a anului 2006 prin intermediului unei campanii semnata Lowe Brindfors, Suedia
										Vineri, 27 Ianuarie 2006
											
											Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro,  valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro 
										Vineri, 20 Ianuarie 2006
											
											URSUS aduce o noua serie a emisiunii la televiziunea din Pache Protopopescu, din 16 ianuarie pana in 20 aprilie 
										Joi, 15 Decembrie 2005
											
											Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
										Vineri, 09 Decembrie 2005
											
											Pe langa producatorul de vinuri, agentia de media are in portofoliu de clienti Cosmote, Praktiker, GMP Advertising, Ipsen Romania, Codecs, BBC, Gavrila & Asociatii, Millenium Communication, Luna Promotions, Tactic Communications
										Miercuri, 30 Noiembrie 2005
											
											Acordul Pan-European Jetix – ARBOmedia extinde parteneriatul de vanzari in Romania de la 1 ianuarie 2006, punand capat contractului de 6 ani cu Cable Direct 
										Miercuri, 23 Noiembrie 2005
											
											Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
										Miercuri, 16 Noiembrie 2005
											
											Distribuit separat si impreuna cu revista Capital, Top 300 cei mai bogati romani a vandut publicitatea pe coperta cu un tarif lista ( rate card ) de 9000 EUR si pagina de publicitate cu 5000 EUR
										Luni, 14 Noiembrie 2005
											
											Compania lucreaza pe creatie Bergenbier cu Leo Burnett, Stella Artois cu Draft, Noroc cu Headvertising si Beck's cu McCann, pe conturile BTL Bergenbier, Stella si Beck's cu agentiile Punct, Momentum si Making Of, iar pe media cu Universal McCann
										Vineri, 11 Noiembrie 2005
											
											Flanco World din Brasov a fost promovat local pe televiziune, radio, presa scrisa si outdoor, evenimentul de lansare fiind organizat de McCann WorldGroup, prin agentia Momentum
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















