Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Sorin Freciu: 2009 va fi un an de break even pentru divizia de business Realitatea – Catavencu
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Vineri, 21 nov, Kanal D a fost pe locul 3 pe target comercial
Joi, 27 Noiembrie 2008
 Pe targetul comercial - populatia cu varsta cuprinsa intre 18-49 de ani, postul de televiziune s-a situat pe locul 3 in topul audientelor, din mediul urban, cu un rating de de 1.0 % si o cota de piata de 6.3%
“Fata lui tata (Kanal D) a batut Vine Politia (Pro Tv)
Luni, 17 Noiembrie 2008
 Cu o medie de audienta de 5,8% si o cota de piata de 12,6%, emisiunea a pozitionat Kanal D pe locul 2, in intervalul orar 20.30-21.30, pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban
ZF 10 ani: 200.000 cititori pe editie si 600.000 vizitatori unici
Luni, 17 Noiembrie 2008
 Cu 200.000 cititori pe editie, la 10 ani de la aparitie, continutul ZF este declinat new-media, prin serviciul de telefonie mobila (mobil.zf.ro) dar si in mediul online prin site-ul afiliat www.zf.ro, cu mai mult de 600.000 de vizitatori unici pe luna) si newsletterul ZF, cu peste 50.000 de abonati

AdPlayersLIVE RoNewMedia: Primul an in care am inregistrat venituri cu sapte cifre in euro Dragos Stanca, Realitatea Catavencu
Marti, 11 Noiembrie 2008

Cu putin timp in urma inceperii RoNewMedia, eveniment ce se desfasoara astazi la JW Marriot, seful diviziei de New Media din grupul Realitatea Catavencu, justifica iesirea decizia din trafic.ro, investitia in SATI, si veniturile cu sapte cifre din Internet, lasand sa se inteleaga ca vorbim de peste 1...

Doar cateva siteuri inscrise chiar aveau o strategie coerenta, Emanuel Clonda, Hippos, despre Internetics
Miercuri, 05 Noiembrie 2008

„Migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii” mai spune Clonda

Sunt siteuri care au castigat ani la rand premiul intai fara mari modificari structurale Ciprian Stavar, Guerrilla Marketing, despre Internetics
Joi, 30 Octombrie 2008
Internetics AdPlayersCRITIC: Ciprian Stavar, Guerrilla Marketing, Certified Practitioner, Online specialist, si membru in juriul Internetics 2008
Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
Ziarul Financiar in campanie de 10 ani
Luni, 15 Septembrie 2008

Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”

Bogdana Butnar paraseste strategia McCann Erickson pentru sefia MRM
Miercuri, 03 Septembrie 2008

Fosta Senior Strategic Planner la McCann Erickson, Bogdana Butnar va fi Managing Director si Head of Strategy al MRM Partners Romania

 

Simfest 2008 pe ultima suta de metri
Joi, 21 August 2008

Editia din acest an a Festivalului Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti jurizeaza intrarile in festival in perioada 25 – 30 august, urmand ca premierea sa aiba loc pe 31 august

Training ‚Journalism for digital Media’, organizat de IFRA si Media Management Institute
Marti, 19 August 2008

 

Sustinut in limba engleza, programul de training va avea loc in perioada 29-30 Septembrie 2008, la Hotel Hilton din Bucuresti 

SNA (Ringier): Libertatea  - 1,3 Milioane cititori, Compact - 210.000, zilnic
Marti, 05 August 2008

Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)

Internetics 2008, cu GPS-ul stricat intre Ad’Or si EFFIE
Marti, 22 Iulie 2008

Internetics a devenit  un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar

Cine se uita la The Money Channel?
Miercuri, 18 Iunie 2008
Cercetarea s-a realizat de catre Gfk pe un esantion reprezentativ de 1.522 de persoane, iar datele au fost colectate in perioada 15 aprilie - 19 mai prin intervievarea online, pe site-ul www.tmctv.ro, a persoanelor...
Jetix – 2,2 % rating mediu pe 4-14 ani, in luna mai
Marti, 10 Iunie 2008

Potrivit reprezentantilor de vanzari Splendid Thematics, pe acelasi target postul a fost urmat de Cartoon Network (2.0%) si Minimax (1.5%).

Acasa TV:  4 ore cu 15.5% rating si cota de piata de 33.1%, pe 1 iunie
Joi, 05 Iunie 2008

Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani

Business Standard: Nascuti pentru afaceri, la Addict Advertising
Miercuri, 04 Iunie 2008

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine

Realitatea TV: Varf de audienta la alegeri de 5% - rating si de 10,1% - cota de piata in mediul urban
Luni, 02 Iunie 2008

Varful de audienta a fost atins la ora 21.50, cand la Realitatea TV erau analizate rezultatele exit-poll-ului, iar postul de stiri inregistra o audienta de 573.000 de telespectatori, in mediul urban (rating de 5% si cota de piata de 10,1%)

Deloitte a fost data afara din BRAT
Marti, 13 Mai 2008

Pana de curand compania care semna auditul de tiraje pentru publicatii, Deloitte a fost exclusa din Biroul Roman de Audit al Tirajelor