Cine vine la Trade Round Table, Magazinul Progresiv, pe 21 octombrie ?
Marti, 19 Octombrie 2010

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Alexandra Gatej, Consilier Prezidential, Departamentul Mediul de Afaceri Intern si International , Albert Davidoglu - Customer Development Director, Unilever SCE, Luiza Velcu- Research Executive, MEMRB Romania, Daniel Enescu - Partener Daedalus Group, sunt doar o parte din invitatii conferintei Trade Round Table, organizata de revista de B2B Magazinul Progresiv pe 21 octombrie 2010, la Radison Blue Bucuresti.

Alaturi de ei, in a doua parte a evenimentului, Trade Round Table 2010 ii are ca speakeri pe Mircea Coman - Head of Target Group Management Trader, METRO Cash&Carry Romania, Gabriela Luca - Researcher, GfK Romania, Guia Manuela - Managing Associate, D&B David si Baias (Correspondent law firm of PricewaterhouseCoopers) si Mihaela Mitroi - Partener, PricewaterhouseCoopers.

Cu un tiraj de 26.000 exemplare auditat BRAT, si avand ca target oameni de decizie din industria de retail, Revista Progresiv ajunge lunar la factori de decizie din magazine, firme de distributie, producatori si importatori din industria de FMCG.

Editat de CMG Romania, titlul este parte a unui grup de publicatii in structura caruia mai intra Suplimentele Progresiv, revistele Progresiv din Ungaria, Croatia, Serbia, Bulgaria.

Pe langa acestea, CMG Romania mai organizeaza evenimente de business cum ar fi Conferinta Progresiv, Trade Round Table sau Progresiv in Business.


Trade Round Table, 21 octombrie 2010.

Programul complet.

Detalii la organizatori: www.trt.magazinul.progresiv.ro,

 

08.30 – 09.15 Inregistrarea participantilor, cafea / Registration, welcome coffee

 

09.15 – 9.45

Albert Davidoglu, Customer Development Director, Unilever SCE

Provocarile contextului intern si extern asupra pietei de FMCG

Internal and External Challenges Impacting the FMCG Market

 

9.45 – 10.15

Luiza Velcu, Research Executive, MEMRB Romania

MEMRB: Mic dictionar de criza

MEMRB Pocket Dictionary for Crisis

 

10.15 – 10.45

Daniel Enescu, Partener Daedalus Group

Strategii de promovare la raft si impactul lor asupra consumatorilor

Shelf Promotion Strategies and Their Impact on Consumers

 

10.45 – 11.30 Pauza de cafea / Refreshments and Networking

 

11.30 – 12.00

Mircea Coman, Head of Target Group Management Trader, METRO Cash&Carry Romania

Comertul traditional: Solutii pentru viitor!

Traditional Trade: Solutions for the Future!

 

12.00 – 12.30

Gabriela Luca, Researcher, GfK Romania

Consumul casnic intre ratiune si simtire

In-Home Consumption Between Sense and Sensibility

 

12.30 – 13.00

Guia Manuela, Managing Associate, D&B David si Baias (Correspondent law firm of PricewaterhouseCoopers)

Drepturi si garantii ale unui agent economic pe durata unei investigatii deschise de catre Consiliul Concurentei

An Undertaking's Rights and Safeguards During a Competition Council Investigation

 

13.00 – 13.30

Mihaela Mitroi, Partener, PricewaterhouseCoopers

Modificari fiscale aduse in 2010: cum este afectata industria de retail?

Fiscal Changes in 2010: How Do They Impact the Retail Industry?

 

13.30 – 14.30  Pranz /Networking Lunch – Dacia Felix Restaurant

 

14.30 – 15.00

Alexandra Gatej, Consilier prezidential, Departamentul Mediul de Afaceri Intern si International

Consumul si modelul economic romanesc

The Consumption and the Romanian Economic Model

 

15.00 – 15.30

Victor Armaselu, Vice-Presedinte Vanzari si Distributie, Ursus Breweries

Dilema leadership-ului de criza: cota de piata sau profitabilitate?

Crisis Leadership Dilemma: Market Share or Profitability?

 

15.30 – 16.00

Tunde Turcsan, Director General, Nielsen Romania

Pret, perceptie, realitate in comertul din Romania

Price, Perception, Reality in the Romanian FMCG trade

 

16.00 – 16.30

Mylos Ryba, Senior Retail Analyst, Planet Retail

Ce formate de magazine sunt castigatoare in Europa

The Winning Store Formats in Europe

 

16.30  Inchiderea conferintei/Conference close

Mai mult in Eveniment, Presa scrisa


PUBLICITATE: