Rezultatele cautarii dupa : "media manager"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 »
Noua campanie „Creditul Indepedentei” pentru First Bank este semnata de Cheil | Centrade
Marti, 10 August 2021
 „Suntem foarte incantati de primul film SF din seria First Bank Studio. Este primul realizat in intregime in CGI si cred ca echipa de la Cyclops Film si Static VFX a facut o treaba foarte buna. „Creditul Independentei” vine cu atat de multe avantaje extraterestre, incat e atractiv chiar si pentru...
Bradut Florescu preda la StarsCOOL
Miercuri, 18 Ianuarie 2006
El face marketing pentru vedete, dupa ce s-a ocupat de strategie si creatie in publicitate la ProTV, DDB Bucuresti, Tempo Advertising si Notorious
Bataie intre fosti colegi pe 6 Milioane EURO publicitate nationala in presa locala
Vineri, 28 Mai 2010
 Daca pana mai ieri media locala era aproape monopolizata de Arbomedia care detinea 53% din piata de publicitate nationala in presa locala, noua regie Midas Media intra si ea in...
Evenimentele din Decembrie 1989, intr-o expozitie foto - documentara AGERPRES, in Piata Revolutiei, la MNAR
Miercuri, 11 Decembrie 2019
 Expozitia cuprinde 40 de panouri cu imagini din Arhiva Fotografica AGERPRES de la evenimentele din Decembrie '89, iar fotografiile sunt expuse in Piata Revolutiei, pe gardul care imprejmuieste Muzeul National de Arta al Romaniei, fostul Palat Regal.
IAA a numit-o pe Ioana Marzac - Sigarteu Vicepresedinte Regional IAA YP, Europa de Est
Marti, 19 Septembrie 2017
Ioana Marzac preia responsabilitatile globale YP dupa trei ani in care a coordonat Chapter-ul local IAA Young Professionals Romania.
Graffiti BBDO si-a încheiat polita la Allianz–Tiriac Asigurari
Luni, 06 Noiembrie 2006
Semnate de agentia condusa de Catalina Cernica, campania sub titlul "Lucruri marunte", pentru asigurarile de viata de la Allianz-Asigurari si-a început difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa
Graffiti BBDO a luat argint cu Dosarele Istoriei la New York Festivals 2005
Miercuri, 27 Iulie 2005
"Cel mai bun print" la categoria Divertisment de la Ad’Or 2005 dovedeste ca, in ciuda contestatiilor si diferentelor de opinii privind partile bune sau rele, festivalul din Romania este o masura reala a evaluarii creativitatii
‚Proiectele online discutate pana acum se ridica deja la valori ce depasesc un milion de EUR’ Dragos Stanca, despre proiectul de investitii online F5, Realitatea – Catavencu
Joi, 29 Mai 2008
Dragos Stanca, managing director business media si online Realitatea-Catavencu a mai afirmat ca „Este putin probabil sa finantam un business cu 1 Milion de EUR intr-un an, cand este mult mai logic sa finantam...
Impreuna suntem Antena 1 Headvertising
Joi, 10 Noiembrie 2005
Agentia de publicitate a trimis cvasi-majoritatea vedetelor postului de televiziune in filmele si printurile "Masina pornita", "Pompierii in actiune", "Teatrul de copii" si "Echipa de rugby"
O lume fara frica. Campanie anti-cyberbullying creata de Kubis si Salvati Copiii
Marti, 26 Noiembrie 2019
 ,,Ne dorim ca din ce in ce mai multi tineri sa realizeze ca nu e o rusine sa spui prin ce treci si sa apeleze cu incredere la programul sustinut de Salvati Copiii si Ora de Net – ctrl_AJUTOR. Acesta este un tool pus la dispozitie de psihologi specializati care te pot ajuta sa treci prin astfel de situatii"
Banca Româneasca ia credit BBDO
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Româneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
HVB Banca pentru Locuinte face promotie cu mânutele Spotlight
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Contul a fost câstigat de Spotlight în urma unui pitch în luna august a acestui an, promotia fiind comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de vânzare care se va încheia în luna ianuarie 2007
Cu 2,6 Mil. EUR pe 2011 de la Cluj, Amprenta vrea advertising si de la Bucuresti.
Luni, 11 Iunie 2012
 Cu 2,6 Milioane euro pe 2011, grupul Amprenta isi face agentie in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul de la Buxcuresti este coordonat de Alexandra Rosca, care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group.
Doctor Vitamin este castigatorul programului de branding de 10.000 EUR pus in joc de Brandathlon
Miercuri, 05 Octombrie 2016
 Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la la Athenee Palace Hilton.
Peroni, în Summer Ambientalia
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamâni, la Mamaia, contul de comunicare fiind în portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media -  serviciile de media
Cel mai mare furnizor de solutii pentru amenajari spatii de birouri, COS Romania a ales Perceptum pentru gestionarea comunicarii digitale
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
„Pentru a transmite acest mesaj eficient aveam nevoie de o strategie coerenta de comunicare in mediul online si de un concept relevant pentru clientii nostri. Perceptum a inteles perfect punctele noastre de diferentiere si le-a tradus intr-o campanie unitara si autentica.”, a precizat Roxana Tanasa, Marketing Responsible COS...
Infinit Solutions Agency a castigat recent licitatia pentru comunicarea full service Suzuki Romania
Luni, 14 Mai 2018

Cu experienta in servicii de marketing si comunicare in categoria auto inca de la infiintare, agentia fondata de fratii Alex si Andrei Cernatescu preia integral comunicarea full service pe piata locala a brand-ului japone

GAV| Scholz&Friends, la raport
Vineri, 08 Decembrie 2006
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca, dupa o toamna agitata, doua marci germane - Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca - Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata româneasca
Trei seniori noi la Ogilvy Group
Luni, 20 Februarie 2006
Loredana Caradimu (foto)- Account Director de la OgilvyOne Romania, Dinu Gojan- Senior Art Director de la Ogilvy & Mather si Anamaria Porupca- Senior Art Director de la OgilvyOne si 141 Romania se alatura grupului de comunicare condus de Manuela Necula
Marketing cu continut si influentatori online de nisa. Global a lansat agentia Trending Influencers
Marti, 05 Decembrie 2017
 Olga Juverdeanu (foto), GM, Global: „Credem ca urmatoarea etapa in influencers marketing este partea de targetare, de nisare pe micro-influenceri, cu comunitati mici, dar foarte fidele, loiale, in care engagementul este mult mai mare decat intr-o comunitate generalista"
« 4 5 6 7 »