Pepsi face outdoor interactiv
Joi, 06 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Media Direction a creat si implementat pentru Pepsi, potrivit agentiei, primului panou OOH care poate fi „controlat” prin intermediul telefonului mobil. Amplasat in Bucuresti in zona Sf Gheorghe – la cativa metri de Km 0 - panoul 3D prezinta elemente ce pot fi controlate, „aprinse” sau „stinse”, prin apasarea tastelor telefonului mobil.

Panoul este o materializare originala a mesajelor Pepsi – play more, game more, fun more, ce se regasesc in cadrul campaniei Pepsi Choreography, care pune accent pe interactivitate si implicare a publicului, in special a tinerilor. Vizualul face parte din campania „Muzica”, care se desfasoara in prezent.

Proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din Cristian Mucichescu –Director Executiv Media Direction, Dan Enache – Account Director Graffiti BBDO, Ana Sipciu – Account Manager Graffiti BBDO, agentia Proximity, prin implicarea lui Vlad Popovici - Account Manager, care a realizat si componenta online a acestui proiect.

Implementarea panoului a fost posibila cu sprijinul Personal Networks, reprezentata de Bogdan Batog si Catalin Drula, si a companiei Media Advertising, prin implicarea lui Cristian Tudose si a lui Ovidiu Aleman

PUBLICITATE: