Rezultatele cautarii dupa : "mai"
Ordonare dupa: data / relevanta  
56 milioane de dolari in primul weekend in SUA, 200.000 in Romania. Creed II knock-out la box-office in weekendul de lansare
Vineri, 07 Decembrie 2018
 Unul dintre cele mai asteptate filme al finalului de an, „Creed II”, a inregistrat incasari record in Romania dupa primul weekend in care a rulat in cinematografe: 875,705 RON (218,926 de dolari). In plus, dupa lansarea in Statele Unite, filmul a strans deja incasari de peste 56 de milioane de dolari pe...
PR
CEC Bank s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului Cronicari Digitali si in al doilea Heritage Instameet din Bucuresti
Joi, 06 Decembrie 2018
Institutia financiara cu cea mai indelungata traditie din Romania, CEC Bank, s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului cultural in mediul online, Cronicari Digitali, pentru al doilea Heritage Instameet organizat in Bucuresti.
6.000 de minute in repetitii pentru trei concerte consecutive Horia Brenciu pe 7, 8 si 9 decembrie la Sala Palatului
Joi, 06 Decembrie 2018
 Nu mai putin de 100 de ore a petrecut Horia la repetitii, iar emotiile cresc odata cu apropierea momentului in care va aparea din nou in fata miilor de oameni de la Sala Palatului.
Am uitat sa traim. Delia (Global Records) lanseaza piesa ,,Traieste frumos''. Viata nu e doar un post.
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Intr-o lume in care viata se deruleaza pe ecranele telefoanelor, in care zambetele si discutiile sunt tot mai mult inlocuite de filtrele aplicatiilor, piesa „Traieste frumos” a fost foarte bine primita de public si intens distribuita in mediul online. 
Mos Nicolae, iubit de 9 din 10 romani din urban. Vor sa cumpere cadouri in medie de 345 de lei. Cercetare Mednet Marketing Research
Marti, 04 Decembrie 2018
 Aproape 9 din 10 romani (87,3%) dintre persoanele din mediul urban intentioneaza sa cumpere dulciuri (70,4%), urmate de jucarii (48,2%) sau articole de imbracaminte/incaltaminte (41,7%).
Cu afaceri globale de 2,4 miliarde de euro anual, Antalis opreste negocierile de achizitie a companiei romanesti de materiale in industria publicitara Verla
Luni, 03 Decembrie 2018
 „Desi Antalis a primit aprobarea Consiliului Concurentei, nu s-a putut ajunge la un acord final cu actionarii Verla si am fost nevoiti sa renuntam la intelegere” declara Lorett Mincu – Managing Director Antalis Romania
AMV BBDO, mandra de ea. Premiata si contestata Viva la Vulva, Libresse
Luni, 03 Decembrie 2018
 Premiata dar si contestata campanie Viva la vulva pentru Libresse se pare insa ca nu are aceeasi sustinere si printre femei
Cronicari Digitali a adus Zaga Brand patru trofee la competiiile nationale de comunicare
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
Licitatie adjudecata. Volkswagen a ales Omnicom Group pentru Europa si America de Sud. WPP pentru VW America de Nord, Cheil pentru China.
Luni, 26 Noiembrie 2018
Volkswagen tinteste cresterea eficientei serviciilor de marketing si scaderea bugetului cu pana la 30% pana in 2020, in timp ce investitiile in digital se estimeaza ca vor creste de la 25% din totalul cheltuielor de comunicare la peste 50%.
Cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei lanseaza Superdry in Romania
Vineri, 23 Noiembrie 2018
 Fashion&Friends Company a inaugurat  cel mai mare magazin Superdry din Romania, in AFI Cotroceni, locul unde romanii au la dispozitie haine din cele mai recente colectii ale brandului britanic.
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
Cel mai mare furnizor de solutii pentru amenajari spatii de birouri, COS Romania a ales Perceptum pentru gestionarea comunicarii digitale
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
„Pentru a transmite acest mesaj eficient aveam nevoie de o strategie coerenta de comunicare in mediul online si de un concept relevant pentru clientii nostri. Perceptum a inteles perfect punctele noastre de diferentiere si le-a tradus intr-o campanie unitara si autentica.”, a precizat Roxana Tanasa, Marketing Responsible COS...
Ogilvy Romania si Wunderman Romania isi unesc fortele pe piata locala. Ogilvy Romania integreaza brandul Wunderman
Luni, 19 Noiembrie 2018
 Potrivit informatiilor adplayers, cei trei managing partners Wunderman - Tereza Munteanu, Ileana Badiu & Joaquin Bonilla, colegi in noua entitate integrata, vor raporta direct managementului Ogilvy Romania, din pozitiile de Co-Managing Directors in cadrul brandului Wunderman.
Ambasador roman pe covorul rosu Latin Grammy Awards, alaturi de Luis Fonsi, J Balvin si Maluma
Sambata, 17 Noiembrie 2018
 Prezenta la prestigioare evenimente muzicale internationale, artista Global Records INNA a fost invitata la Latin Grammy Awards, cele mai importante premii din muzica latina, unde a pasit pe covorul rosu alaturi de Halsey, Thalia, Steve Aoki, Diplo, J Balvin, Maluma, Rosalia, Luis Miguel, Luis Fonsi
PR
Tinerii din Romania scriu impreuna cu Coca-Cola o poveste pentru #urmatorii100 de ani
Vineri, 16 Noiembrie 2018
 Coca-Cola sarbatoreste Centenarul Marii Uniri cu o colectie speciala de sticle si o provocare inedita pentru tinerii din Romania, dupa cum spun autorii proiectului: aceea de a-si imagina Romania urmatorilor 100 de ani, asa cum si-ar dori-o fiecare, contribuind astfel la cea mai ampla poveste colectiva despre...
Black Friday de peste 300 milioane de euro. Campanie Altex Blec Fraidei cu Graffiti BBDO si Media Investment ( The Group )
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Telekom Romania finanteaza cu 60.000 de euro a patra editie a proiectului Teimplici.ro, pentru reducerea abandonului scolar
Miercuri, 31 Octombrie 2018
Organizatiile neguvernamentale pot inscrie maximum doua proiecte fiecare, pe platforma Teimplici.ro. Perioada de inscriere este 29 octombrie – 18 noiembrie 2018, ora 23.59.
Fanii Transformers, eroi la Museum of Senses in AFI Cotroceni cu premii instant si 10 premii mari
Joi, 25 Octombrie 2018
 In cadrul campaniei desfasurata de Hasbro Romania in perioada 15 octombrie – 10 decembrie, admiratorii lui Bumblebee pot participa si in cadrul campaniei nationale Transformers, pentru a castiga zeci de premii instant si unul din cele 10 premii mari: o consola PlayStation 4 insotita de jocul Transformers.
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere