Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 12 Aprilie 2024
„Profi ajuta micii producatori locali care gatesc ca pentru propria lor familie sa ajunga la cat mai multe familii din Romania, iar cei care vin in magazine pot regasi gusturile autentice, din ingrediente atent selectionate, mestesugite cu dragoste de micii producatori din judetul Sibiu", a spus Calin...
Luni, 10 Mai 2021
In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Joi, 24 August 2006
Reteaua de magazine Wal-Mart Stores, Inc. a numit Saatchi & Saatchi X (birourile Springdale, Arkansas) pentru a coordona serviciile de Comunicare in-store, shopper marketing si strategie de comunicare
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Joi, 10 Decembrie 2020
,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii...
Vineri, 22 Martie 2024
Gaetan Pacton, Directorul General Profi: „Incurajam producatorii locali sa faca ceea ce stiu ei mai bine si sa puna suflet in Romania, dupa cum intelegem si noi sa punem suflet in comunitate prin actiuni concrete. Participantii la acest program primesc ajutor in realizarea documentatiei si obtinerea...
Vineri, 04 Decembrie 2020
Pentru a participa la tombola cu premii, clientii Telekom Romania trebuie sa intre in aplicatia MyAccount, sa isi personalizeze contul si sa realizeze cel putin una dintre operatiunile urmatoare: sa reinnoiasca abonamentul direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount, sa plateasca in aplicatie cel...
Luni, 26 Iunie 2023
Corina Badisor, Manager Loyalty &Digital, Profi: ,,Credem ca rezultatele campaniei si viralitatea au fost elementele care au stat la baza deciziei juriului. Acestea au fost...
Luni, 10 Iunie 2019
Plasata printre pietele cu cresterea cea mai mare din cele 28 de tari europene, Romania a inregistrat cresteri mai mari atat in ce priveste preturile platite (+3,3%) cat si volumele cumparate (+7,1%), astfel incat cheltuielile totale pe bunurile de larg consum au crescut cu 10,4%.
Joi, 11 Ianuarie 2018
Reteaua de magazine continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
Marti, 01 Martie 2011
In timp ce iPhone a fost numit cel mai bun mobile device la MOBILE WORLD CONGRESS 2011, firma chineza Hanvon a lansat un performant si cost-effectiv Pad numit, cum credeti? HPad!
Luni, 19 Iunie 2023
Calin Costinas, Director General Adjunct, Profi: ,,Nu este doar un ajutor pentru micii producatori locali, dar si pentru consumatorii care pot sa gaseasca produse de calitate si sanatoase. Toti producatorii pe care ii identificam si ale caror gusturi bune merita descoperite si savurate de cat mai multa lume se...
Marti, 19 Decembrie 2023
Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Vineri, 17 Noiembrie 2017
Absolventa de psihologie, Adriana Petrescu a ales sa intre in anii 90 in publicitate. A lucrat in trecut in agentii locale sau afiliate unor retele internationale pe atunci Focus Publicis, Graffiti BBDO, Scala Thompson, Notorious / DDB.
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Miercuri, 10 Mai 2023
Videoclipurile pe YouTube (45%), site-urile magazinelor de bricolaj (40%) si sfaturile din partea cunoscutilor (40%) sunt principalele surse de informare la care apeleaza romanii pentru a se descurca singuri cu amenajarile si renovarile propriilor case
Vineri, 17 Februarie 2012
Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Luni, 31 Mai 2010
Inca o data Jobs se dovedeste a fi cu un pas in fata celor care i-au facut planul salvarii presei scrise, fara sa se intrebe daca si el si-a dorit cu adevarat acest lucru
Vineri, 26 Iulie 2019
Potrivit companiei globale specializate in servicii de retargetare RTB House, specialistii in marketing din sectorul de turism isi vor indrepta atentia si mai mult pe canalele digitale in vara acestui an. Daca anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au indreptat catre campaniile...
Luni, 27 Aprilie 2009
Lansat pe 16 decembrie 2005 cu o investititie care a depasit 30.000 euro, magazinului online de jucarii Crazy Toys (www.crazytoys.ro) a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 587.000 de euro
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: