Nou packaging design Fanta. Campanie integrata cu activari inedite si panouri stradale inovative.
Marti, 19 Aprilie 2016

Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.

adplayers. info

Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.

Parte a campaniei, potrivit autorilor, campania va include activari inedite, un spot TV dedicat, panouri stradale inovative, proiectii pe mediafatada Cocor Channel, proiecte speciale la metrou si in campusuri. Lansarea noului ambalaj Fanta va mai beneficia de comunicare online pe retelele de socializare, prin bannere interactive, dar si printr-un nou cont de Snapchat– FantaRomania, care ii va tine pe consumatori la curent cu cele mai tari aventuri ale brandului.

Inspirat de gustul fructat, potrivit reprezentantilor marcii, silueta asimetrica a sticlei si logo-ul colorat au fost create pentru a atrage atentia pe rafturile magazinelor si pentru a le oferi consumatorilor o noua perspectiva dinamica si plina de amuzament a vietii de zi cu zi.

„Fanta a jucat mereu un rol esential in segmentul bauturilor racoritoare carbogazoase din Romania, iar pentru noi este important sa reinnoim permanent relatia dintre brand si audienta sa. Prin noua identitateFanta ne adresam oamenilor dinamici, care iubesc aventura si distractia, carora vrem sa le oferim o bautura racoritoare cu un gust minunat de fructe.” a declarat Nicoleta Eftimiu, Director de Marketing Coca-Cola Romania si Moldova.

Noul ambalaj: in Romania, Italia, Polonia, Serbia si Malta


Noul design se va gasi in magazinele din Romania, incepand cu luna aprilie si va fi disponibil pentru toate cele patru arome: Portocale, Madness, Lamaie, Zmeura si Fructul Pasiunii. Cel mai recent ambalaj Fanta va mai fi lansat anul acesta in Italia, Polonia, Serbia si Malta.

Portofoliul companiei Coca-Cola cuprinde branduri in valoare de 20 de miliarde de dolari, 18 dintre acestea fiind disponibile in sortimente cu un continut redus sau fara calorii. In portofoliul Companiei Coca-Cola se numara Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, apa vitaminizata, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Del Vallesi Gold Peak.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, care include Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

Mai mult in Conturi, Campanii, Promotii


PUBLICITATE: