Rezultatele cautarii dupa : "lansarea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bakers Digital si colegii de la V+O Communication cheama studentii la Academia Bakers
Vineri, 12 Mai 2017
Programul de dezvoltare profesionala este destina destinat tuturor studentilor interesati de o cariera in PR, Social Media, Event Management.
Premii de 6.000 de euro la primul concurs de design in productia de publicitate. East Academy Awards.
Miercuri, 26 Aprilie 2017
 Asociatia Producatorilor si Importatorilor din Industria de Publicitate (APIIP) organizeaza East Academy Awards - primul concurs de design in productia de publicitate din Romania.
Campanie Brico Depot pe Catalog. 2016: Havas Worldwide ADDV - creatie, Zenith - media, Pure Media - comunicare. 2017: 23, MEC si Pure Media.
Luni, 24 Aprilie 2017
Campania #Catalogul2017 se deruleaza atat in media traditionala - pe TV, radio si outdoor, cat si in new media -  Facebook, Linkedin si Youtube.
ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
Robotii industriali au ales Rogalski Damaschin. Agentia gestioneaza comunicarea Universal Robots.
Miercuri, 05 Aprilie 2017
 Lider de piata pe segmentul robotilor industriali care opereaza alaturi de angajati, potrivit companiei, Universal Robots, compania care a inventat cobotul a ales Rogalski Damaschin Public Relations ca partener de comunicare in Romania. 
Artmark Historical Estate Romania vinde si Ungaria
Marti, 04 Aprilie 2017
 Potrivit Artmark Historical Estate, lansarea are loc cu doua importante proprietati oferite spre vanzare in zona lacului Balaton: domeniul viticol Liszkay si castelul Somssich.
Rating si cota de piata Chefi la cutite, Antena 1, care au taiat urmatorul clasat
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.
'Gogule, ce vorbesc astia aici? Hai, ca tu trebuie sa stii, doar esti copywriter-ul pe Pampers, ce dracu! Fozzie si Patrick Andre de Hillerin, in Catavencii.
Miercuri, 08 Martie 2017
Despre o intalnire cu o echipa multinationala de creatie pentru lansarea Pampers in Rusia, salarii si cum se facea nota de plata unui client pentru un copywriter sau arti director, dar si despre salarii de 200.000 de lire  - cat castiga un coleg de breasla in Londra, vorbeste astazi la aproximativ doua decenii distanta, Patrick Andre de Hillerin in Catavencii.
Nokia relanseaza legendarul 3310, sub design 2017. Marketing pentru nostalgici, dar si noilor telefoane.
Marti, 28 Februarie 2017
Noul model 3310 reeditat in 2017 va costa in jur de 50 de dolari (USD) si este asteptat sa recheme nostalgicii marcii, intr-o actiune ce are ca obiectiv, potrivit analistilor de marketing si comunicare, relansarea noilor telefoane Nokia cu tehnologie Android, modele care vor beneficia desemenea de noi functionalitati, inclusiv integrarea cu sistemul de operare Google.
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Schimbari la varful sistemului Coca-Cola. Director de marketing si manager cheie ocupa cea mai inalta pozitie pe Romania si Moldova
Marti, 14 Februarie 2017
Director de Marketing si manager-cheie in cadrul Sistemului Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu, promovata Franchise Country Manager pe Romania si Moldova..
71% Cota de Piata, 3 productii de divertisment in top si 96 din 100 de filme. Audiente Pro TV 2016
Marti, 17 Ianuarie 2017
 Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Lansare live online SKODA OCTAVIA si SKODA OCTAVIA RS. Premiera mondiala a marcii.
Marti, 10 Ianuarie 2017
 remiera mondiala a ŠKODA OCTAVIA si ŠKODA OCTAVIA RS facelift va fi transmisa live prin internet marti, 10 ianuarie 2016, incepand de la ora 18:30 CET (17:30 GMT).
Holmes Report lanseaza o noua intrecere regionala. Competitia de PR Sabre Awards Africa.
Marti, 03 Ianuarie 2017
Holmes Report si African Public Relations Association (APRA, www.AFPRA.org), lanseaza prima editie a competitiei Africa Sabre Awards.
Impactul consumului de alge marine in sanatatea alimentara
Marti, 29 Noiembrie 2016
 Mai putin cunoscute pe piata romaneasca, beneficiile aduse de algele marine in sanatatea alimentara sunt argumentate de cercetari care au studiat impactul acestora in viata consumatorilor, dupa cum releva o comunicare si un infografic, remise de agentia Galeriu and Partners (The Group).
S-a lansat si s-a terminat. Doar la 1,25 si 2 litri.
Luni, 28 Noiembrie 2016
 „Succesul remarcabil de care se bucura Coca-Cola Lime a depasit toate estimarile, ceea ce face ca, in prezent, produsul sa nu mai fie disponibil in ambalajele de 1.25 L si 2L”, spun reprezentantii de comunicare ai producatorului. 
Carrefour Veranda, pentru 500.000 de oameni. Reteaua Billa in proces de rebranding
Joi, 27 Octombrie 2016
 Andreea Mihai a afirmat pentru adplayers ca procesul de rebranding Billa, magazine care vor intra in totalitate sub brand Carrefour, este un proiect de anvergura care se va derula pana la sfarsitul anului 2017.
TV
Toamna se numara productiile. Haine noi la Agro TV.
Vineri, 30 Septembrie 2016
 Potrivit reprezentantilor postului, gradul de acoperire nationala este de peste 90%, prin retelele de distributie prin cablu si prin satelit, emisiunile Agro TV sunt disponibile unui numar de 5.5 milioane abonati/locuinte, aproximativ 15 milioane de persoane.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...