Rezultatele cautarii dupa : "lansare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Catavencu vrea de la Internet 150.000 vizitatori si audienta publicatiei tiparite
Marti, 03 Iulie 2007
"Pe viitor cei care se aboneaza la varianta online „epaper” a ziarului (versiunea digitala) vor primi automat si gratuit publicatia tiparita fizic", a afirmat pentru AdPlayers.ro, Roxana Bodea - Brand Manager la Catavencu, odata cu lansarea catavencu.ro - website-ului cu acces gratuit si a editiei digitale a saptamanalului - ecatavencu.ro
Spoon Media a sustinut lansarea BauMax Cluj-Napoca si Targu Mures
Vineri, 29 Iunie 2007
"La nivel national a fost nevoie de o campanie de imagine, sustinuta doar pe print national", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, Director General al Spoon Media. "Clientul comunica la nivel local, urmand sa aiba o comunicare la nivel national odata cu dezvoltarea retelei de magazine"
Violet Advertising a lansat Revolutia360
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei, 360 Revolution este rezultatul fuziunii dintre departamentele de rental aparatura audio-video ale firmelor Avitech si Asesoft Smart
Sanoma Hearst lanseaza o colectie de decoratiuni Casa si gradina
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst
Permen, mai potent cu The Ad Store
Marti, 19 Iunie 2007
Agentia The Ad Store a castigat licitatia pentru Permen, un suplimentul nutritiv care stimuleaza potenta, adaugand in portofoliu agentiei "masculinitate 1st class"
Branzas a ouat Galbenel
Luni, 18 Iunie 2007
Agentia romaneasca de consultanta in branding si design Branzas a realizat pentru noul brand de oua Galbenel de la Triticum Sebes intregul proces de branding, incepand de la audit si strategie, la naming si identitate, pana la packaging si materiale de comunicare
Buget de 1,5 Mil. EUR pentru IAA European Summit
Joi, 14 Iunie 2007
Cea mai importanta reuniune a profesionistilor europeni din industria de marketing si comunicare care va avea loc la Bucuresti ii are printre invitatii de onoare pe Alan Rutherford (Vice President, Global Media, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Adrian Sarbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman...
Apa Nova salveaza oamenii de zapada cu GMP PR
Joi, 14 Iunie 2007
"Campania de Ziua Mediului organizata de GMP face parte din strategia neconventionala propusa de agentie in cadrul licitatiei de anul trecut", spune Giovana Soare, Director de Comunicare Veolia Apa
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
100.000 EUR, pentru rebranding-ul agentiei Mercury360
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Money Express accelereaza strategia media cu Daniel Gavrila ( Glue) si creatia cu Mihai Coliban (ACME)
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Unilever īnscrie 10.000 de membri īn Clubul Dove online
Vineri, 13 Aprilie 2007
La nici 3 luni de la demararea proiectului, pe 13 aprilie 2007, numarul membrilor din Clubul Dove online depaseste 10 000 de membri, au afirmat pentru AdPlayers, reprezentantii de comunicare ai proiectului dezvoltat digital pe piata romāneasca pentru Unilever de OgilvyOne
Toyota PR - today, tomorrow GMP PR
Joi, 12 Aprilie 2007
Divizia GMP PR a castigat licitatia initiata de Toyota Romania in vederea alegerii unui partener pe zona de relatii publice; oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca la concurs au participat 3 agentii
Porsche, in VW Crafter cu ICON
Joi, 05 Aprilie 2007
Icon Advertising a semnat recentul eveniment de lansare Volkswagen Crafter, iar campania sub titlul "Incredibil de puternic. Noul Crafter" a fost desfasurata in print si radio la nivel national, in perioada februarie- martie 2007, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei
'Ne-am vazut si ne-am placut'. Restul e CANCAN si 23
Joi, 05 Aprilie 2007
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
Mihai Ghyka (Interbrew), review EFFIE 2006 Cresterile pe care le generezi cānd esti lider sunt mai putin spectaculoase
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Cu 2 Gold Effie pentru Bergenbier si 1 Silver Effie pentru Lowenbrau la EFFIE 2007, Mihai Ghyka - Directorul General al Interbrew reaminteste ca, anul trecut, dupa ce cāstiga 1 Grand Effie, 2 Gold si 1 Silver "anticipa ca "Va fi (..) mult mai greu pentru Bergenbier sa cāstige un Effie īn anii urmatori "
'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Google īsi localizeaza paginile īn comunicarea din Romānia cu Synergy
Marti, 20 Martie 2007
Google a ales Synergy Communications pentru contul de relatii publice īn Romānia, dupa un concurs īn care "au participat 10 agentii care au fost selectionate si invitate", a declarat pentru AdPlayers, Sandra Pralong - Chairwoman / Founder la Synergy - agentie care a depasit īn finala companiile DC Communications si MMD