Branzas a ouat Galbenel
Luni, 18 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Branzas a realizat pentru noul brand al Galbenel de la Triticum Sebes intregul proces de branding, incepand de la audit si strategie, la naming si identitate, pana la packaging si materiale de comunicare, spun oficialii de comunicare ai agentiei romanesti de consultanta in branding si design.

In crearea personalitatii noului Galbenel, sustin autorii, s-a tinut cont de cele doua aspecte care traduc viziunea companiei: imbinarea traditiei cresterii pasarilor cu cerintele europene in privinta calitatii si eficientei in productia de oua. Astfel, potrivit reprezentantilor agentiei, i s-a conferit brandului o personalitate jucausa si proaspata, care arata grija si respect pentru viata buna, simpla si sanatoasa, ancorata in traditiile satului romanesc.

Autorii spun ca numele ales pentru noul brand – Galbenele – este simplu si vesel, iar la nivel semantic vorbeste despre calitatile intrinseci ale produsului. Descriptorii care insotesc numele intregesc perceptia brandului, ii dau greutate in categoria produselor care respecta o veche traditie, “oua proaspete de ferma din Pianu de Jos, Alba”, la care se adauga noutatea prin tagline-ul “oua nou noute”, cu dubla semnificare de produs foarte proaspat, dar si de produs conform unor noi standarde de calitate.

Pentru identitatea vizuala, continua ardelenii de la Branzas, s-a ales o combinatie de litere, forme si culori care sa inspire prospetime, curatenie, natural si in acelasi timp traditie si autentic. Logo-ul a fost desenat intr-o combinatie cromatica de alb, galben si verde, cu o forma ce aminteste de ou, soare si flori.

Packagingul in culori naturale, cu dominanta cromatica verde deschis si produsul reprezentat grafic gata preparat, sunt de parere consultantii agentiei, asigura vizibilitatea imediata la raft si creaza dorinta de cumparare.

“Suntem incantati de colaborarea cu Branzas Design, care a creat pentru noi Galbenel intr-un interval de timp foarte strans”, spune spune Rodica Sarbu, Director General al Triticum Sebes.

“Deschiderea a fermei agrozootehnice de gaini ouatoare a Triticum Sebes a insemnat pentru Branzas o adevarata provocare la nivel strategic si creativ, necesitand o rapida si concentrata mobilizare de forte in jurul crearii si definitivarii identitatii noului brand de oua al companiei, a realizarii ambalajelor si materialelor de comunicare necesare evenimentului de lansare”, afirma si Bogdan Brinzas, Creative Director & CEO al Branzas Design.

AdPlayersFile

Infiintata in 1994 la Cluj-Napoca, Branzas (www.branzas.ro) este, potrivit companiei, prima agentie romaneasca de consultanta in branding si design. Primul brand creat de Branzas a fost Ursus in 1995.  

Partener Interbrand, printre clientii agentiei se numara Autonet, Coffeeright, Connex, Elis, Gregory’s, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, ProMotor, PlusGSM, Procter & Gamble, Ringier, Sanex, Siemens, Standard Snacks, The One, liriac Holdings, liriac Auto, Ursus Breweries.


PUBLICITATE: