The Ad Store lanseaza TATA, Daihatsu si Ziebart
Miercuri, 22 August 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

The Ad Store va demara pentru Gold&Platin Group campania de lansare pe piata romaneasca a marcilor TATA, Daihatsu si Ziebart, au afirmat, pentru AdPlayers, oficialii agentiei de publicitate. Potrivit sursei, campania va incepe din 15 septembrie pe canale media print si outdoor.

“Autoturismele TATA si Daihatsu nu au fost inca promovate in Romania, in ciuda faptului ca sunt doua marci foarte rentabile si foarte bune”, a afirmat, pentru AdPlayers, Remus Frunza (foto) Managing Director al agentiei de publicitate.

„Aceasta situatie se va schimba, insa, din luna septembrie, cand va incepe campania condusa de The Ad Store”, a mai spus oficialul.

Executivul agentiei mai afirma ca “scopul principal al acestei campanii este de a pozitiona aceste marci pe piata romaneasca si de a le crea o imagine puternica, unica si convingatoare”.

Conform oficialilor sai, The AdStore a semnat un contract de exclusivitate pentru doi ani cu grupul Gold&Platin pentru promovarea marcilor TATA, Daihatsu si Ziebart, agentia de publicitate urmand sa isi asume responsabilitatea de a face cunoscute beneficiile acestor produse noi pe piata romaneasca.

Autoturismele TATA si Daihatsu sunt aduse in Romania de Gold&Platin Group, unic importator al acestor marci pe piata romaneasca. Grupul este si unicul detinator, la nivel national, al master francizei pentru servicii de intretinere si curatare a autoturismelor Ziebart, mai arata reprezentantii agentiei The Ad Store.


PUBLICITATE: