Buget de 1,5 Mil. EUR pentru IAA European Summit
Joi, 14 Iunie 2007

 

FOTO: Echipa organizatoare IAA European Summit 2007, de la stanga la dreapta: Victor Dobre - Director Executiv IAA Romania, Felix Tataru – Presedinte IAA Filiala Romania (Presedinte, GMP Group), Diana Flutur - Director de Proiect IAA Europeana Summit 2007 in cadrul Consiliului Director IAA (GM, Odyssey Communication), Razvan Gavrilescu, Manager de Proiect al Primului Summit European IAA

(ADPLAYERS.RO, Iulian Toma)

1,5 milioane de euro este bugetul de organizare al celei mai mai importante reuniuni a profesionistilor europeni din industria de marketing si comunicare, incluzand toate parteneriatele media, atat cele internationale cat si cele nationale, a firmat pentru AdPlayers, Diana Flutur - foto (GM, Odyssey Communication), Director de Proiect in cadrul Consiliului Director IAA care conduce si echipa multidisciplinara ce va raspunde de toate activitatile legate de eveniment.

Razvan Gavrilescu, Manager de Proiect al Primului Summit European IAA, estimeaza un numar de aproximativ 1000 de participanti la eveniment.

Pe langa Diana Flutur si Razvan Gavrilescu, la conferinta de lansare oficiala a evenimentului au mai vorbit astazi Felix Tataru (GM la GMP) si Presedinte IAA - Filiala Romania, Victor Dobre – Director Executiv la IAA - Filiala Romania.

Cel mai important eveniment din industria comunicarii care a avut loc vreodata in Romania, IAA European Summit 2007 va reuni, ca invitati de onoare, personalitati rare din industria de marketing si publicitate din lume.

Programat sa aiba loc la Bucuresti pe 27 si 28 septembrie a.c., evenimentul se va desfasura in a doua cea mai mare locatie administrativa din lume - Palatul Parlamentului din Bucuresti (fosta Casa Poporului) si Centrul International de Conferinte, locul in care se desfasoara cele mai prestigioase conferinte internationale din Romania. Seria de evenimente va fi deschisa pe 26 septembrie..

Invitati de zeci de mii de EUR, pentru 2 ore

Potrivit unor surse din piata de evenimente de profil, in alte circumstante decat cel in care sunt chemati ca invitati de onoare IAA, numai unul dintre vorbitorii primului summit-ul european care va avea loc la Bucuresti poate fi cooptat la un eveniment de doar 2-3 ore in schimbul unor onorarii de participare ce se situeaza la nivelul a zeci de mii de euro.

IAA European Summit 2007 isi propune sa dezbata noi directii pentru industria publicitara, in contextul dezvoltarii accelerate a tehnicilor de comunicare. Sub deviza  "Europe. Continuous Change", Summitul va atinge trei arii principale de interes pentru comunitatea profesionistilor in marketing si comunicare: Legislation and Self Regulation, Communication Planning & Research si Corporate Social Responsibility.

Sub umbrela IAA European Summit 2007 sunt asteptate mari personalitati internationale, care au contribut activ de-a lungul timpului la evolutia domeniului marketingului si comunicarii, printre care se numara Alan Rutherford (Vice President, Global Media, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Adrian Sarbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman and CEO, PROTV Romania and Czech Republic), Jean-Pierre Teyssier (Chairman, European Advertising Standards Alliance), Wally Olins (The Branding Guru), Anthony Kleanthous (Strategic Advisor, WWF), Mihaela Ungar (President, Romanian Advertising Counsel), Joseph Ghossoub (President, IAA Worldwide), Erich Buxbaum (President, IAA Europe), dar si alte nume grele nedezvaluite pana la aceasta ora.

Sponsorii

Sponsorii principali ai Summitului sunt: Coca-Cola, Rompetrol, Unilever, Audi, Stella Artois, P&G, Ursus, Vodafone. Partenerii media internationali ai evenimentului sunt prestigioase institutii de presa: BBC World, Financial Times si Internationalist Magazine, iar in acest moment organizatorii sunt in negocieri avansate cu International Herald Tribune si The Economist.

La capitoulul partenerii media nationali, conform oficialilor de comunicare ai organizatorilor, IAA European Summit 2007 beneficiaza de spijinul substantial al grupul Media Pro si a grupurilor de presa Business Media Group si Ringier.

Biletul: intre 500 si 700 EUR

Pentru membrii IAA, costul participarii la evenimentul care va avea loc la sfarsitul lunii septembrie este cuprins intre 500 EUR - pentru achizitiile de pana la 15 iulie, 600 EUR - pana la 31 August si de 700 EUR - pentru cele achitate pana la 15 septembrie.

Pentru nemembrii IAA, taxele sunt mai mari cu 100 EUR pentru fiecare perioada de achizitie. Participantii vor avea acces liber la toate sectiunile Summitului precum si la evenimentele speciale organizate cu aceasta ocazie.

Mai multe detalii pot fi accesate pe site-ul eveniumentului: www.iaaeurosummit2007.eu .

ADPLAYERSFILE

Vorbitori confirmati la IAA European Summit 2007

Alan Rutherford (Vice President, Global Media, Unilever)

Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA)

Steve Garton (Global Head of Media, Synovate)

Adrian Sarbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman and CEO, PROTV Romania and Czech Republic)

Deborah Malone, Publisher, inter national ist

Jean-Pierre Teyssier (Chairman, European Advertising Standards Alliance)

Santiago Gowland (Global Director of CSR, Unilever)

Solange Montillaud Joyel (Project Director, United Nations Environment Program)

Wally Olins (The Branding Guru)

Diana Verde Nieto (Founder, Clownfish)

Anthony Kleanthous (Strategic Advisor, WWF)

Karin Lailani (Senior Vice President Marketing, Interface Flor)

Tony Pigott (Global CEO, EthosJWT )

Richard Hunt (Founder, Registrra - Czech Republic)

Mihaela Ungar (President, Romanian Advertising Counsel)

Joseph Ghossoub (President, IAA Worldwide)

Erich Buxbaum (President, IAA Europe)

Mrs. Carla Michelotti (IAA VP Government Affairs and Self Regulation)

Organizatorii inca mai asteapta confirmari de la alte 12 personalitati din domeniu, ale caror nume vor fi facute publice pe masura ce participarea lor se concretizeaza.


PUBLICITATE: