Buget net de 100.000 EUR pentru Orangina Bosaball Tour
Miercuri, 08 August 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Carlsrom Beverages a lansat recent noua campanie de promovare „Orangina Bossaball Tour - Costinesti 2007”.

„Este vorba de un buget de 100.000 EUR” a declarat pentru AdPlayers, Catalin Ignat - Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages, intrebat daca bugetul este net sau Rate Card (tarife lista). „Cu evenimentele si promoterii nu putem vorbi de sume rate Card”, a mai spus el.

Catalin Ignat spune ca BossaBall este jocul ideal pentru iubitorii marcii Orangina, ale caror trasaturi definitorii sunt: pofta de viata, faptul ca sunt mereu in cautare de experiente noi si au un stil de viata activ.

Campanie cu Tempo Advertising

Potrivit autorilor, campania Orangina se desfasoara intre 14 iulie si 15 septembrie si a fost realizata in colaborare cu Tempo Advertising. Agentia de publicitate este implicata in implementarea componentelor ATL, Public Relations si Media. BTL-ul este realizat in-hosue, prin departamentul specializat din cadrul companiei.

Comunicarea face parte din campania de imagine pentru acelasi brand, avand conceptul integrator „shake it!”. Mesajul particular transmis de aceasta data este “Descopera cel mai distractiv mod de a te agita!”.

Obiectivul care a stat la baza „Orangina Bossaball Tour” este de a oferi consumatorului ocazia sa interactioneze cu marca, intr-un mod care sa reflecte personalitatea brandului Orangina. Publicul tinta este alcatuit din persoane active care iubesc sportul si distractia si, mai ales, mixul celor doua. Canalele de comunicare alese sunt ATL (above-the-line), BTL (below-the-line), PR (public relations), PLV (promovare la locul de vanzare).

Acoperire 200-300.000 de oameni

Dimensionand acoperirea evenimentelor din campanie, Ignat a mai afirmat ca se asteapta ca proiectul de comunicare sa atinga in Costinesti, pe parcursul celor 2 luni de campanie, chiar si 200.000- 300.000 de oameni antrenati sau specatatori ai jocului, poate chiar 400.000.

Oficialul estimeaza ca, in perioada unui sejur de 7 zile statisticile arata ca in jur de 15.000 de oameni sunt clienti permanenti ai statiunii de pe Litoralul romanesc, fara sa puna la socoteala si furnizorii particulari de servicii turistice, care nu sunt masurati in estimarile sale si cu care s-ar putea ajunge la 30.000 persoane.

Chiar si cu cele 2 zile relativ ploioase, vice-Presedintele de marketing URBB si Carlsrom spune ca de 3 saptamani nu gaseste loc la mare si, chiar si pentru cateva zile in aceasta perioada cand programeaza filmarile unui spot pe Litoral, chiar si lui i-a fost greu sa rezerve locuri echipei de filmare.

Cea mai recenta campanie Orangina cuprinde ca activitati de PR evenimentul de lansare si o campanie de advertoriale. debutul a avut loc cu un meci spectaculos de Bossaball executat de echipa demostrativa de BossaBall a Romaniei, condusa de gimnastul Marius Urzica, alaturi de trainerii belgieni veniti special pentru aceasta ocazie.

Campania de PR este insotita de un spot radio informativ pe ritmuri de jingle Orangina difuzat la Radio Kiss FM, de machete de presa in Sapte Seri si de materiale de promovare la locul de vanzare: poster, neck ringer cu booklet, flyer. Pe langa aceste elemente, comunicarea mai are si o componenta on-line atat prin crearea unui portal interactiv propriu www.orangina-bossaball.ro cat si prin bannere postate pe diferite pagini web.

1 – 1,5 Mil. EUR, 35%-40% BTL si sponsorizare

Vorbind despre bugetul BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat a mai afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii.

Potrivit vicepresedintelui, intregul cont de comunicare al marcii se ridica la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR. In afacerea de sucuri si bauturi racoritoare a companiei, Orangina ocupa un procent intre 60% si 65%. Carlsrom mai opereaza si vanzarile Granini in Romania.

AdPlayersFile

Portofoliul de bauturi racoritoare al Carlsrom Beverages (sursa – compania)

Orangina - prezenta in sortimentele  Clasic, Rouge, Light, Passion disponibile in variantele de ambalaj - sticla bulby de 0.25L si 0.5L; sticla de 2L

Granini – disponibila in unsprezece sortimente: portocale, mere, mere-cirese, portocale-mango, cocktail de fructe-multifruct, piersici, coacaze, pere, ananas, grapefruit roz si suc de rosii, in in formula de 1 litru si 0.2l. Ambalajul variantei de 1 L dispune de un sistem special de protectie tip “aroma safe”, ce garanteaza conservarea calitatii sucului. Granini este o bautura 100% naturala, care nu contine conservanti, coloranti, arome artificiale sau fructe si legume modificate genetic, aceasta constituind si filosofia brandului Granini.


PUBLICITATE: