Rezultatele cautarii dupa : "kids"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Curatorul Louis Vuitton Foundation din Paris, Herve Mikaeloff vine la Art Safari Bucuresti 2018
Miercuri, 07 Martie 2018
 Evenimentul ce va avea loc intre 11 si 20 mai, in Piata George Enescu din Bucuresti, va fi conceput sub forma unui muzeu temporar, care va gazdui, drept principale focusuri, o expozitie de arta contemporana organizata de Hervé Mikaeloff (curatorul Louis Vuitton Foundation din Paris) si o expozitie dedicata...
We are the ANSWEAR! acum si in programul TV. 30 de brand-uri noi in sezonul de toamna - iarna
Marti, 10 Octombrie 2017
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
1.483 de copii si 20 de scoli au participat la atelierele Art Safari Kids 2017
Marti, 25 Iulie 2017
Pe langa partenerii institutionali, evenimentul a fost sprijinit de Lexus, Gi Group, Domicilio, Silva, Tastemakers, Decor Floor, Milliken, Policolor, Gerflor, Microsoft, Roca, Illy, Merenist Profesional, Domeniile Samburesti, Retropolitan Republic, World Class, Huawei, Uber, Konica Minolta, Aqua Carpatica, Moir,...
Campaniile 1 Mb pe internetul de viteza din Rusia si CS Light Bulbs pentru lampi economice din Belorusia au luat Grand Prix la White Square Festival, Minsk
Marti, 02 Mai 2017
 Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
Expozitie interactiva pentru copii la Mall Promenada. Epoca de Piatra la Stone Age Kids.
Luni, 31 Octombrie 2016
 Organizata in parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului Bucuresti, Expozitia interactiva si educativa STONE AGE KIDS propune copiilor o lectie de istorie aplicata despre cum au trait oamenii in Epoca de Piatra. 
Spoturi reclamate la CNA: Caroli, Skittles, Rompetrol, Orange, eMag, Nicorette, Fox si jocuri
Luni, 16 Mai 2016
 Oarecum mai rar intrate in dezbatere, pe agenda sedintei de marti, 17 mai a consiliului se gasesc si  spoturi publicitare la posturile de radio: Colon protect,  Digex ( cu pdv RAC),  Uractiv,  Proimmunity ( cu pdv RAC),  Salviasept Kids (cu pdv RAC),  Fleximobil.
Noua directie Spune Da. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital,
Pump up the Jam! Dupa Bigger, Stefan Voloaca se reinventeaza in creatie de eveniment.
Joi, 08 Mai 2014
 „Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
De ce muzichii vechi, in publicitate? La microfon: Alexandru Gheorghias!
Vineri, 13 Mai 2011
 Alexandru Gheorghias, fost realizator al "Cutiutei cu Vechituri" de la Radio Contact, crede ca principalul motiv din cauza caruia multe dintre spoturile publicitare la radio si TV folosesc drept coloana sonora piese mai vechi, este incapacitatea muzicii comerciale noi de a transmite un mesaj publicului care o asculta. Mai multe despre „Muzica din reclame” si...
Cum a facut Internet Corp 1,5 Mil. EUR din publicitate online?
Joi, 15 Iulie 2010
 In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, estimeaza Mihai Seceleanu, CEO al Internet Corp
7 site-uri noi in Reteaua AdEvolution
Joi, 04 Martie 2010
 In reteaua online a companiei conduse de Val Voicu au intrat Diseara.ro,  Auto-bild.ro, Auto-Motor-si-sport, CeiMici.ro, Kids-Shop.ro,...
Leo Burnett a castigat cu Muzeul Antipa singurul premiu romanesc la Cannes Lions 2009
Marti, 30 Iunie 2009
 Agentia de publicitate condusa de Ioana si Stefan Iordache a luat cu un proiect pentru Muzeul Grigore Antipa un Bronze Lion la sectiunea Media, categoria Travel, Entertainment & Leisure, singurul premiul romanesc pe langa doua nominalizari in Finala ale Grey (Outdoor Lions) si Arsenoaiei & Matasel ( PR Lions )

 

...
PR Henkel Cosmetice si “Detergenti la GMP PR
Joi, 16 Octombrie 2008

Agentia va dezvolta strategia de comunicare, va gestiona relatia cu presa, va oferi servicii editoriale si de BTL

InStyle intra  in Romania peste Elle si Harper's Bazaar
Luni, 07 Aprilie 2008
Revista care va fi lansata in aceasta luna de Attica Media Romania face parte din portofoliul international Time Inc si a ajuns la 13 editii internationale
Cable Direct schimba managementul
Luni, 03 Septembrie 2007
Vlad Tudosie (foto), Managing Director Cable Direct a demisionat, Bogdan Lazarescu si Florin Visenescu au fost numiti in functia de Co-Managing Director ai regiei
Cine a inscris campanii la EFFIE?
Luni, 27 Martie 2006
Topul castigatorilor EFFIE Awards Romania 2005 in viziunea AdPlayers si cele 69 de campanii inscrise in festival considerate eficiente de catre agentii si investitorii in publicitate, conform catalogului competitiei
Jetix schimba canalul pe ARBOmedia
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Acordul Pan-European Jetix – ARBOmedia extinde parteneriatul de vanzari in Romania de la 1 ianuarie 2006, punand capat contractului de 6 ani cu Cable Direct
Santal Kids ia putere de la Scala JWT
Luni, 07 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
« 1 2 3 »