Rezultatele cautarii dupa : "internetului"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Adolescentii stau 3 ore online. Socializare, filme si spatiu de invatare (50%)
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Experti in creativitate din intreaga lume vin la ICEEfest 2016. Bucuresti, 9 si 10 iunie.
Miercuri, 04 Mai 2016
 Cel mai mare festival dedicat Internetului din Europa Centrala si de Est, ICEEfest aduce la Bucuresti, in 9 si 10 iunie a.c. o lista importanta de experti in creativitate.
Liber la audientele site-urilor. De ce? Ne-a raspuns Arina Ureche.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
 "Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
Cheltuielile de publicitate in Romania cresc cu 6,5%. Mondial, cu 4,6% de la 3,9% anul trecut
Joi, 31 Martie 2016
 In pofida climatului economic turbulent, consumul de publicitate se va accelera in 2016, potrivit unui raport Advertising Forecasts al retelei ZenithOptimedia
“A WWVVisionary Lesson cu buget de 120.000 EUR Inventatorul WWW-ului cu McCann Thiess.
Miercuri, 21 Octombrie 2015
 
Zoltan Szigeti, The Group/OMG: “Marketingul se va schimba radical in urma revolutiei Inteligentei Artificiale
Marti, 13 Octombrie 2015
 
Telefoanele si tabletele in crestere de audienta la aproape 50% in SATI / BRAT
Miercuri, 13 Mai 2015
 
Leul braconat de curve.
Miercuri, 04 Februarie 2015
Sarbu trebuie sa raspunda pentru ce a facut el, nu pentru ce-au facut altii.
Primul loc in topul increderii in publicitate: Pliantele in cutia postala (67%)
Miercuri, 17 Decembrie 2014
 Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni),  televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).

Media programatica, creatie, continut digital si e-commerce pe 12 si 13 iunie la ICEE Fest.
Luni, 02 Iunie 2014
 La evenimentul care va avea loc saptamana viitoare in 12 si 13 iunie, joi si vineri, la Grand Cinema & More din Baneasa Shopping City, sunt asteptati peste 2.000 de participanti
Pump up the Jam! Dupa Bigger, Stefan Voloaca se reinventeaza in creatie de eveniment.
Joi, 08 Mai 2014
 „Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
Rosia Montana sau inceputurile asa-zisei democratii in Romania.
Miercuri, 11 Septembrie 2013
Despre primul pas al Romaniei spre asa zisa democratie a internetului.
11.000 de intrari pentru cele mai bune realizari pe Internet. Webby Awards 2013.
Marti, 30 Aprilie 2013
 Agentia anului la Webby Awards este Tribal DDB. Pentru contributia adusa Internetului de-a lungul activitatii sale, inventatorul GIF-ului, Steve Wilhite, este onorat cu un premiu special la gala de premiere 2013 a competitiei

adplayers Exclusiv: Business-ul Digital nu are viitor in Romania, daca nu scapa de capcana bugetelor de comunicare, Justin Kadima, GM, Republika
Vineri, 08 Martie 2013
 Cu o afacere a companiei interactive care a depasit in 2011, iar in 2012 s-a mentinut in cifra de 1 milion de euro, Justin Kadima, managerul si fondatorul agentiei Republika explica de ce piata serviciilor de profil stagneaza de ani buni incoace, in timp ce furnizorii de media online a crescut spre exemplu de la 20 la 40 de milioane de euro. 
 
303 Mil. EUR. Cheltuielile de publicitate in Romania. Cu, sau fara Rebate?
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Media fact Book 2012. Potrivit agentiei de media Initiative, piata de media romaneasca a inregistrat in 2011 un volum de  309 Mil. EUR , si...
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Dan Andronic si Ion Cristoiu discuta “Bulina Rosie
Miercuri, 08 Iunie 2011
 Evenimentul Zilei de 5 iunie: Ceea ce a fost monitorizata drept o intalnire intre veterani ai ziarului cunoscut in urma cu 19 ani ca Bulina...
IAB: Piata de publicitate online din Romania a fost de 20,5 Mil. EUR in 2010
Marti, 31 Mai 2011
 Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania
58% dintre utilizatorii de Internet Mobil, folosesc zilnic telefonul mobil pentru a intra online
Joi, 05 Mai 2011
 Potrivit rezultatelor „Unlocking the Power of Mobile”, din totalul activitatilor realizate de romani pe telefoanele mobile, un procent de 31% sunt dedicate serviciilor de date (internet pe mobil sau e-mailing-ului), 19% sunt activitati de SMS, iar 43% sunt apeluri telefonice. Comparativ cu Romania, utilizatorii internationali petrec semnificativ mai mult timp cu serviciile de...
Internetics Romania la judecata Marketingului
Miercuri, 17 Noiembrie 2010

La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.

« 1 2 3 4 5 »