Media programatica, creatie, continut digital si e-commerce pe 12 si 13 iunie la ICEE Fest.
Luni, 02 Iunie 2014
 adplayers. info

La ICEEfest 2014, eveniment care va avea loc saptamana viitoare in 12 si 13 iunie, joi si vineri, la Grand Cinema & More din Baneasa Shopping City, sunt asteptati peste 2.000 de participanti interesati de gigantii Internetului, media, creatie si continut digital, performance marketing si eCommerce.

Potrivit unui comunicat de presa al organizatorilor, pe langa marile branduri si companii care atrag publicul interesat de lumea Internetului, precum Facebook, Twitter, Google, Yahoo, Shazam, Skype sau Windows Mobile, temele abordate in festival acopera mai multe domenii de interes din online si marketing digital.

Creatie

Cei care lucreaza in agentii de creatie, PR dar si de media sau pur si simplu sunt pasionati de comunicarea digitala vor vedea nume recunoscute ai creatiei digitale. ZOO – agentia de creatie din cadrul Google -, Sid Lee, Effective Brands, DigitasLBi, Achtung!, Branderati, The Comms Lab sau Åkestam Holst sunt nume prezente la festivalurile majore din lume.

Evenimentul promite si cele mai mari hituri virale ale anului care vor face subiectul show-ului din finalul festivalului, “Viral Movie Night”, unde Andi Moisescu si invitatii sai, comediantii Mihai Bendeac, Mihai Bobonete si Raul Gheba vor analiza, serios, umorul tip YouTube.

Continut

Cei care lucreaza in publishing si in productie de content online sunt invitati sa vada noi playeri precum UpComing ori Daily Secret, care incearca noi modele de business. Dar nici veterani precum BBC, Forbes sau Der Spiegel nu sunt de ignorat, desigur.

O mentiune speciala pentru sesiunea unde Katharina Borchert, CEO Der Spiegel Digital (nominalizata la titlul de “Young Global Leader” de the World Economic Forum) va avea o prezentare urmata de o dezbatere “de neratat” (la care va participa si noul CEO ProTV, Aleksandras Cesnavicius, in prima sa aparitie publica de la preluarea jobului din Romania).

Performance marketing si eCommerce

Oamenii implicati in e-commerce si agentii de performance marketing vor fi la ICEE Fest la prezentarile lui Lee Odden – autor al celebrei carti “Optimize!” – precum si la Performance Marketing Masterclass (alaturi de Google, Facebook, TopRank si clienti importanti din piata).

Tot zona marketing digital bazat pe performanta va fi prezenta si in workshopul celor de la  Facebook sau in momentul lui Oren Hefetz de la Google. O mentiune si pentru prezentarea Dynamo - o companie care combina PR-ul cu SEO writing si generarea de vanzari.

Media programatica

Automatizarea procesului de vanzare si cumparare a spatiilor de publicitate online va fi un subiect cheie pe agenda ICEEfest. Playeri majori precum Xaxis, DataXu, AppNexus, Nugg.ad, LiveRail, MindShare, Cadreon si alte companii globale vor aborda tema schimbarii radicale a modul in care se vinde si cumpara publicitatea online azi.

ICEEfest este organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Festivalul a ajuns anul acesta la cea de-a 3-a editie si se va desfasura la Grand Cinema & More din cadrul Baneasa Shopping City, in 12 si 13 iunie. Mai multe detalii pe site-ul evenimentului, www.ICEEfest.com

Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: