Rezultatele cautarii dupa : "impotriva"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 23 Iulie 2015
„N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
Vineri, 10 Iulie 2015
Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.
Luni, 22 Iunie 2015
Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
Vineri, 19 Iunie 2015
Vineri, 19 Iunie 2015
Conform invitatiei de selectie a companiilor, confirmarea participarii este asteptata la responsabilii de comunicare ai Unicef de la Bucuresti (Tel. 021.201.78.72, bucharest@unicef.org, unicef.ro )
Marti, 31 Martie 2015
“Suntem pregatiti si pentru furtuna” Mario DeMezzo, director national la Habitat for Humanity Romania, care prin activitatea din timpul liber a 2000 de voluntari pe an, a reusit de la infiintare pana in prezent sa ridice case pentru 16.000 de romani si sa intervina la...
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Duminica ma duc la vot nu pentru Iohannis. Ma duc pentru mine. Ca sa pot spune in viitorii 5 ani copiilor mei ca nu m-am Pontit si eu.
Joi, 06 Noiembrie 2014
Scrisoare din noiembrie 2014, pentru copiii nostri care vor vota in 2019 (I). Moto: “Daca prin social-democratie s-a intrat in comunism, nu se poate iesi din comunism tot pe-acolo. E ca o usa care se poate deschide numai dintr-o parte” Petre Tutea
Vineri, 03 Octombrie 2014
Carmen Lixandru, sefa agentiei MediaCom(WPP), companie de media ce deruleaza anual volume de zeci de milioane de euro in piata de publicitate este dezamagita si consternata de decizia Consiliului Concurentei
Vineri, 03 Octombrie 2014
Presedintele UAPR spune ca asociatia va ataca in instanta decizia Consiliului Concurentei. Investigatia este urmarita de Comisia Europeana, Departamentul Comercial al Ambasadei SUA la Bucuresti, EACA
Joi, 02 Octombrie 2014
La sesizarea "negustorului cinstit", 11 agentii de media care deruleaza afaceri 90% din piata de media au fost amendate cu 14,56 Milioane lei (aprox 3,3 Mil. EUR) de Consiliul Concurentei.
Miercuri, 23 Iulie 2014
“Tabloidizarea a ajuns, in sfarsit, si in publicitate” spune Dragos Olteanu, pentru adplayers, despre asocierea campaniei Veneris cu Eminescu
Luni, 26 Mai 2014
Solista lanseaza un nou videoclip si sustine, impreuna cu Activia, World Food Programme (WFP) in lupta impotriva foametei in randul copiilor
Joi, 06 Martie 2014
Avocatii firmei olandeze Dornstedt, specializata in litigii, sunt infatisati cu diverse vanatai si taieturi pe fata, de parca tocmai ar fi iesit dintr-o lupta in care ar fi incasat mai multi pumni
Vineri, 14 Februarie 2014
McCann Erickson si CIF pregatesc o campanie impotriva mesajelor violente de pe strazi
Miercuri, 11 Septembrie 2013
Despre primul pas al Romaniei spre asa zisa democratie a internetului.
Marti, 06 August 2013
Cu toate ca nu sunt cifre declarate oficial, specialistii in marketing estimeaza ca Altria Group, Reynolds America dar si alti producatori de pe piata americana si-au crescut investitiile in marketing pentru acest segment la nivelul a zeci de milioane de dolari fiecare dintre ei.
Marti, 16 Iulie 2013
Motivul controverselor: mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.
Vineri, 14 Iunie 2013
Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .
Vineri, 31 Mai 2013
„Scopul santajului era sa forteze incheierea unui contract de retransmisie prin satelit a canalelor Antena TV Group, in conditiile impuse de aceasta, pentru o suma de peste 30 milioane EURO. Acest santaj este o continuare a unei campanii mediatice negative exercitate de Antena TV Grup impotriva companiei noastre in ultimii ani, in incercarea de a ne forta sa platim sume exorbitante...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: