Rezultatele cautarii dupa : "il"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Eliza Rogalski devine noul Vicepresedinte al retelei PROI Worldwide, EMEA
Vineri, 17 Iulie 2020
 Eliza Rogalski, Managing Partner & Strategy Leader Rogalski Damaschin Public Relations, preia mandatul de Vicepresedinte pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) al retelei PROI Worldwide (Public Relations Organisation International), cea mai mare retea globala de agentii de comunicare...
IQOS si McCann PR lanseaza o geanta in editie limitata, inspirata de noul dispozitiv
Joi, 16 Iulie 2020
 ,,Acest proiect este unul de suflet pentru mine si sunt foarte incantata de cum s-a transformat. De la ideea cool din prezentare, la munca echipei de creatie in detaliile implementarii si reactiile pe care le-am primit din comunitatea IQOS. Toate acestea sunt meritele intregii echipe McCann PR si a suportului...
LONCOLOR in campanie promotionala de vara cu 1000 de premii instant si marele premiu, o masina Suzuki Vitara
Luni, 13 Iulie 2020
Brand-ul romanesc numarul 1 in categoria vopsea pentru par, LONCOLOR a lansat campania promotionala “E VARA PREMIILOR LONCOLOR. E vara cu VITARA!”
Telekom interesata de piata solutiilor de comunicare hibrida, din cadrul evenimentelor cu participare restransa si video streaming la distanta
Vineri, 26 Iunie 2020
Ruxandra Voda (foto, stanga) , Director de Comunicare in cadrul companiei a afirmat pentru AdPlayers ca, date fiind conditiile actuale de organizare a evenimentelor, Telekom Romania este interesata sa intre pe piata de produse si servicii care sa ofere solutii la cheie de comunicare hibrida – atat din cadrul unor evenimente cu participare...
DENT ESTET in crestere cu 34% a cifrei de afaceri pentru anul 2019
Joi, 25 Iunie 2020
 Parte din MedLife, clinicile DENT ESTET si DENT ESTET 4 KIDS din Sibiu, la un an de la inaugurare, au depasit previziunile companiei din punctul de vedere al numarului de pacienti si al incasarilor. Anul 2019 a adus o crestere cu 43% a incasarilor in clinicile dentare pentru adulti, procent sustinut si prin...
Ileana Badiu, Zobi Schrotter si Mihai Bocai personalizeaza mesajele video de la celebritati pentru fanii lor cu Dedic.world
Miercuri, 17 Iunie 2020
“Am creat aceasta platforma pentru ca nevoia oamenilor de a fi conectati emotional unii fata de ceilalti este enorma in general, dar cu atat mai prezenta acum in situatia in care ne aflam in aceasta perioada, in care ne este impusa distantarea sociala si nu stim ce ne va rezerva viitorul” a spus Ileana Badiu,...
Produsul Anului in categoria vopsea de par, LONCOLOR in parteneriat de imagine cu Roxen, reprezentanta Romaniei la Eurovision 2020.
Luni, 15 Iunie 2020
 Roxen devine brand ambassador al gamei LONCOLOR EXPERT HEMPStyle pentru urmatorii 3 ani. Un artist complex, cu o voce unica si profunda, versurile Roxen creeaza un univers in care totul pare a fi permis, in deplina armonie cu sloganul gamei noastre:  Culori de vis permis.
Vodafone Romania a introdus concedii parentale de 16 saptamani pentru angajatii tati biologici si tuturor celor care devin parinti adoptivi
Miercuri, 03 Iunie 2020
 Noua politica este in vigoare de la 1 aprilie 2020 si se adreseaza tuturor angajatilor care devin tati biologici, respectiv tuturor celor care devin parinti adoptivi, indiferent de numarul copiilor lor.
Un producator roman personalizeaza gelul igienizant pentru companiile sau brandurile care il achizitioneaza
Miercuri, 27 Mai 2020
Recomandat drept o solutie ideala pentru birouri, magazine, cafenele, restaurante, hoteluri, dar si pentru calatorii, gelul igienizant Annulée, un produs romanesc cu twist frantuzesc, asa cum il pozitioneaza antreprenorul, este pe baza de alcool 70%, aloe vera si uleiuri esentiale de...
Raspuns la nevoia de solidaritate, in noua campanie Neumarkt. Un multumesc cum trebuie, pentru toti oamenii puternici.
Marti, 26 Mai 2020
 Cea mai recenta campanie lansata de Neumarkt®, parte din portofoliul HEINEKEN Romania, vine ca un raspuns la nevoia de solidaritate pe care fiecare dintre noi o resimte, mai mult ca oricand, in aceasta perioada plina de provocari.
Selly, ambasador Huawei. Alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite, vlogger-ul recomanda modelul tinerilor creatori de continut digital
Joi, 14 Mai 2020
 La prima intalnire cu telefonul, Selly a explorat universul AppGallery alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite. Camera performanta si aplicatiile de editare si Social Media disponibile in AppGallery, cele doua motive principale pentru care Selly pozitioneaza P40 lite drept smartphone-ul ideal pentru...
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
Work From Home cu Phoenix Media. Dio Boaca, GM: Prima oara l-am implementat cu succes acum 3 ani, la niste ninsori gigantice. Am zis ca, decat sa facem 3 ore pina la birou, mai bine stam si lucram de acasa
Joi, 16 Aprilie 2020
 Cum arata o zi de lucru WFH, la Phoenix Media?: ,, Sincer, daca nu aveam Carcaletele acesta pe strada ( Covid-19, n.r) ar fi aratat identic din punct de vedere work - doar ca noua ne place ca acest work sa-l imbinam cu socializarea la birou si cu clientii” Dio Boaca, Fondator si GM al companiei DOOH.
Noul brand engagement: Safety & Facts. 1 Milion de interactiuni social media analizate de Tribal Worldwide Romania (The Group) cu Empathy Engagement
Miercuri, 08 Aprilie 2020
 Folosind un instrument intern special dezvoltat pentru acest metric, agentia a analizat sentimentul si interactiunile userilor de pe Facebook din peste 1.000.000 de engagement-uri, reusind astfel sa calibreze mesajele brandurilor din portofoliul Tribal, in functie de contextul actual.
Oferte noi Telekom la actualele nevoi de consum, pentru afaceri si persoane fizice: Smart TV Stick, 50% reducere la abonamente si telefoane in rate
Marti, 07 Aprilie 2020
,,Prin noile oferte comerciale, dorim sa oferim si mai multe beneficii clientilor nostri, fie ca vorbim de mai mult continut TV de calitate pentru parinti si educativ pentru cei mici, accesibil acum din smartphone direct pe televizor, abonamentul mobil cu o reducere semnificativa sau de telefoane la preturi avantajoase”, a spus Andreas...
Cercetare romaneasca in lupta impotriva SARS Cov 2. Primul prototip de robot autonom de dezinfectie din Romania, dezvoltat de Modulab.
Joi, 26 Martie 2020
,,Daca exista cerere si investitori interesati, suntem pregatiti sa il producem”, declara Paul Popescu, fondator Modulab, despre robotul echipat cu tuburi fluorescente UV-C cu flux ridicat, care poate distruge orice virusuri, bacterii si fungi, ca urmare a actiunii radiatiilor ultraviolete asupra ADN-ului si...
Despre Coronavirus. Agentia de comunicare digitala Screen Native pune umarul la informatie echilibrata desprecoronavirus.ro
Vineri, 13 Martie 2020
 Mugur Patrascu, Screen Native, agentia autoare: ,,Cu acest site ne-am propus sa cream un pol echilibrat de informatie, fara pareristica, un loc in care se gaseste toata informatia necesara pentru a face fata situatiei. Acesta este modul in care se organizeaza profesionist comunicarea oriunde in lume si in mod...
CSR
Peste 130.000 de romani au utilizat Harta Reciclarii. 7.800 de puncte de colectare separata din toata tara
Luni, 09 Martie 2020
 Dintre cei 130.000 de romani care au accesat Harta in ultimele 8 luni ale anului trecut, 36.000 au revenit periodic pe platforma pentru a cauta cele mai apropiate puncte de colectare separata. Platforma a fost lansata in luna mai 2019 de Asociatia ViitorPlus, cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania, cu sustinerea Ministerului Mediului si face parte din proiectul Dupa Noi, strangem tot noi.
Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
Casa de Monede lanseaza medalia comemorativa Alexandru Ioan Cuza in parteneriat cu Proud To Be Romanian
Marti, 04 Februarie 2020
 Medalia dedicata celui ce a infaptuit Unirea Principatelor Romane este innobilata cu aur pur 999/1000 si batuta la cea mai inalta calitate numismatica PROOF si face parte dintr-o serie limitata de numai 10.000 de exemplare, distribuita exclusiv de Casa de Monede.