Cu o investitie de 3,5 milioane de euro, Telekom Romania a lansat doua noi centre de gazduire a datelor
Joi, 24 Septembrie 2020

 

Credit: Telekom Romania 

Telekom Romania a inaugurat doua data centers, o investitie de 3,5 milioane de euro, dupa cele patru din Bucuresti si doua din Brasov, devenind astfel operatorul roman cu cea mai extinsa retea de centre pentru oferirea de servicii de gazduire a datelor (HDC).

AdPlayers.info

Telekom Romania a inaugurat doua data centers, o investitie de 3,5 milioane de euro, dupa cele patru din Bucuresti si doua din Brasov, devenind astfel operatorul roman cu cea mai extinsa retea de centre pentru oferirea de servicii de gazduire a datelor (HDC), a anuntat compania, in cadrul unei conferinte de presa de la inceputul acestei saptamani.

Cu o functionare garantata de propriul ssstem de furnizare a energiei electrice chiar si in cazul caderii retelelor metropolitan de energie, Telekom Romania continua sa isi imbunatateasca reteaua, pentru a le oferi clientilor business solutii cat mai extinse pentru gazduirea datelor in deplina siguranta, dar si intr-un mediu complet automatizat si controlat.

Peste 300 de rack-uri si peste 2000 de metri patrati

Cele doua centre de date din Cluj-Napoca au o capacitate totala de gazduire de peste 300 de rack-uri.

In urma inaugurarii centrelor de la Cluj-Napoca, suprafata totala de data room-uri ocupate de cele opt HDC-uri, localizate in trei orase (Bucuresti, Brasov si Cluj-Napoca), este de peste 2.000 de metri patrati.

Potrivit companiei, nivelul de securitate din centrele de date se afla la cele mai inalte standarde, accesul facandu-se in baza unui control multifactor, fizic si biometric (prin cititoare de amprente), iar conditiile de mediu sunt ideale, temperatura si umiditatea fiind tinute sub control permanent.

De asemenea, alimentarea cu energie electrica este asigurata atat de reteaua de distributie, cat si de cele doua generatoare de mari dimensiuni, respectiv 1,4 MW putere instalata fiecare. Din 2007 si pana in prezent, HDC-urile Telekom Romania au functionat in permanenta, datorita masurilor luate in aceasta directie.

Spatiul fizic din Cluj-Napoca este dimensionat si echipat conform standardelor internationale TIA 942-Tier 3, Telekom Romania fiind primul furnizor din Romania care a inceput un astfel de proces de certificare.

„Ca lider in acest sector, HDC ofera clientilor cel mai sigur si mai fiabil spatiu de gazduire din Romania, impreuna cu o gama larga de servicii de comunicare, pentru a raspunde tuturor nevoilor in ceea ce priveste continuitatea activitatii in cazul unui dezastru. Stim ca fiecare client este unic si are nevoi unice, de aceea este esential sa oferim clientilor nostri un portofoliu cuprinzator de servicii, in conditii optime, cu alimentare neintreruptibila si locatie avantajoasa din punct de vedere georgrafic”, declara Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.

HDC reprezinta o categorie de servicii dezvoltate de Telekom Romania pentru satisfacerea nevoilor de afaceri ale clientilor sai. Programul depaseste aria produselor traditionale de telecomunicatii, oferind si incluzand noi beneficii si servicii pe care compania le considera importante pentru clienti si care aduc un plus de valoare afacerii acestora.

Hosting-ul (gazduirea) le asigura clientilor Telekom Romania utilizarea partajata a unor facilitati, precum si infrastructura asociata, care pot fi folosite permanent, ocazional sau la cerere.

Data Center-ele reprezinta un mediu IT securizat, flexibil si profesional, utilizabil de catre clientii Telekom Romania. Acestia il pot folosi pentru a furniza servicii web, pentru a proteja informatiile critice ale companiei, pentru recuperarea in caz de dezastru sau ca sit principal pentru sistemele firmei. Astfel, companiile pot evita investitiile masive de capital si timp pentru echipamentele IT si infrastructura.

Clientii care aleg serviciile oferite de HDC vor beneficia de solutii adaptabile, cu posibilitatea dezvoltarii ulterioare cu costuri scazute, dar si faclitarea legaturii rapide si de calitate intre centrul de date si sediile companiilor. De asemenea, Telekom Romania ofera suport tehnic 24/7, prin intermediul personalului certificat in acest sens.

Totodata, avand in vedere unicitatea fiecarui client, Telekom Romania pune la dispozitie companiilor cinci categorii de servicii, care pot fi personalizate in functie de nevoile acestora. Astfel, clientii pot sa aleaga servicii de gazduire fizica a echipamentelor, acces la echipamente si licente dedicate, conectivitate, managed services sau platforme partajate si infrastructura cloud, bazata pe VMware. Platforma de cloud a Telekom Romania este singura din Romania care a primit titulatura ”VMware Cloud Verified”.

Mai multe informatii despre HDC Cluj-Napoca pot fi gasite in prezentarea de aici.

„Suntem foarte incantati ca Telekom Romania a decis sa utilizeze solutia VMware atunci cand implementeaza servicii cloud pentru clientii sai. Solutia le ofera posibilitatea de a selecta cel mai bun mediu cloud pentru a implementa si rula aplicatii pe orice dispozitiv, cu posibilitatea de a utiliza platforme de dezvoltare pentru aplicatii noi, mentinand in acelasi timp operatiuni consistente care ajuta la integrarea intregului portofoliu IT”, a spus Ivo Sladoljev - Senior Regional Manager, Middle Europe VMware, Inc.

Telekom Romania ofera solutii bazate integral pe infrastructura proprie, compania punand la dispozitie servicii de instalare, configurare, service si managementul centralizat al echipamentului de acces.

Mai mult in Campanii, Telecom,


PUBLICITATE: