Rezultatele cautarii dupa : "ideea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
500 de bucatari pentru 1 zi de hrana a sufletului
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
AdOr 2007 Exclusiv: Robert Tiderle (Papaya)
Marti, 29 Mai 2007
Robert Tiderle - General Manager la Papaya Advertising, spune ca este nevoie de un AdOr dar ca este dezamagit de cel ce astazi si explica: "A fost a doua participare la vreun festival, dupa Portoroz (Golden Drum 2006 n.r.) si intradevar, nu exista niciun termen de comparatie, niciun un lucru comun la aceste doua festivaluri. Mai am un motiv de dezamagire, pentru ca ce a luat (premiu n.r.)...
Taxi Advertising controleaza 40% din piata de publicitate in taxi din Bucuresti
Joi, 24 Mai 2007
Procentul se traduce intr-o acoperire media de aproximativ 4 milioane de persoane transportate lunar, potrivit informatiilor oferite de companiile de taxi partenere ale serviciului de publicitate Taxi Ad, furnizat de compania Taxi Advertising
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
AdOr 2007 Exclusiv: Adrian Botan (CEE CD, McCann Erickson): 'Ar trebui sa fie un festival la care sa participe toata lumea'
Marti, 22 Mai 2007
Directorul Regional de Creatie al McCann Erickson - Agentia Anului la Golden Drum, Adrian Botan explica in AdPlayers de ce nu a participat agentia la AdOr, si lanseaza ideea ca festivalul de publicitate ar trebui reformat total
Ogilvy& Mather da 'gustul Copilariei'
Marti, 08 Mai 2007
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
Mihai Fanache (Mediacafe), la un eveniment IAB Europe
Luni, 07 Mai 2007
"In ciuda indiferentei fata de subiectul IAB - Stan Faryna a reusit sa ma convinga sa particip", spune Mihai Fanache (foto) de la Mediacafe, pe blogul companiei legat de participarea sa la un eveniment IAB Europe, la sfarsitul saptamanii trecute
Saatchi & Saatchi relanseaza 'Înca una si ma duc' pentru noua imagine Ciuc
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
Toate trec, Neumarkt ramane cu Starlink
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat în cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va încheia la sfârsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Imperial, Foaaaarte tare cu Brandstalk
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
Laura Tampa (Grey) despre Effie: '(premiul) apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra'
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la  Grey Worldwide Romania
Bogdan Enoiu (McCann): 'Atunci cand exista o relatie pe termen lung, oamenii ajung sa se cunoasca'
Miercuri, 28 Martie 2007
Dupa recent castigata licitatie Vodafone Romania de catre McCann Erickson si Universal McCann pentru urmatorii 3 ani, Bogdan Enoiu, Managing Director, McCann Erickson spune ca "Atunci cand exista o relatie pe termen lung, oamenii ajung sa se cunoasca, isi inteleg mai bine asteptarile si actioneaza gandindu-se unul la celalalt"
Radio Guerrilla are Propaganda cu oaie
Marti, 27 Martie 2007
O continuare a precedentei productii  "The Good, The Bad & The Ugly", agentia Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului Guerrilla de Dimineata, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Creative Planning&Performance la Brandstak
Luni, 26 Februarie 2007
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
Saatchi & Saatchi X asigura penetrarea Chio Chips
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine"
Pauza Fresh System la Saatchi&Saatchi
Miercuri, 21 Februarie 2007
Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine în continuarea creatiei precedente intitulata Universul
AdPrint a tras linie sub 200.000 EUR si 328 înscrieri
Miercuri, 21 Februarie 2007
"AdPrint-ul de anul acest a adus un venit de 200.000 euro din taxe de participare la evenimente, înscrieri si sponsorizari", a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), Presedintele festivalului AdPrint si managerul Millenium Communications, organizatorul competitiei de publicitate dedicate print-ului, care a înregistrat în acest an 328 de lucrari înscrise