Laura Tampa (Grey) despre Effie: '"(premiul) apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra'
Luni, 02 Aprilie 2007

 

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra”, afirma Laura Tampa (foto), Managing Director Grey Worldwide Romania, intr-o informare remisa AdPlayers, privind premiul castigat de agentia de publicitate la Effie Awards Romania 2007.

“Colaborarea cu echipa Golden Brau a fost intotdeauna plina de provocari, dovada fiind si aceasta campanie care a avut obiective foarte ambitioase atat pe partea de vanzari, cat si pe partea de crestere a indicatorilor de imagine, iar acest Silver Effie vine ca o recunoastere a rezultatelor foarte bune pe care aceasta campanie le-a avut”, adauga Tampa.

Grey la EFFIE

Grey Worldwide Romania a obtinut in cadrul galei Effie Awards premiul Silver Effie cu promotia Golden Brau - “Tu cui ai da trei masini”, ce s-a desfasurat in perioada 15 iulie – 30 septembrie 2006. Premiul Silver Effie a fost acordat in cadrul categoriei “Promotions FMCG Food”.

Potrivit agentiei, promotia estivala Golden Brau „Tu cui ai da trei masini” s-a bazat pe un mecanism de promotie inovativ si a oferit consumatorilor sansa de a castiga un premiu pentru ei insisi si trei premii pentru prieteni.  

In cadrul campaniei, patru mari premii constand in cate patru Skoda Octavia au putut fi castigate pe loc, sub capacele de Golden Brau, numarul total de masini puse in joc fiind de 16. Campania a fost sustinuta prin spotul de promotie „Prietenii” realizat de Grey Worldwide Romania.

„Suntem bucurosi pentru premiul obtinut in cadrul Galei Effie pentru Campania Tu cui ai da 3 masini?”, a spus si Marius Melesteu, Commercial Director Heineken Romania. „Am crezut in aceasta campanie inca de la inceput, iar ceea ce a urmat n-au fost decat eforturile noastre in a face totul ca lucrurile sa se intample. Premiul obtinut acum este o dovada in plus, ca promotiile organizate de Golden Brau sunt foarte apreciate de catre consumatorii sai.”

AdPlayersFile

Infiintata in 1992, potrivit companiei, agentia Grey se afla in topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania.

Cu un numar de aproape 100 de oameni, Grey Worldwide Romania este parte a WPP Group si asigura servicii de comunicare integrata pentru marci cum sunt Golden Brau, Heineken, Gosser; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy -  Procter & Gamble; ROMTELECOM si ClickNet – ROMTELECOM; Visa.


PUBLICITATE: