Rezultatele cautarii dupa : "https"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Battle of Thrones. Original branded content de MediaCom Romania pentru HBO Romania
Joi, 02 Mai 2019
O productie originala de continut dezvoltata de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicata serialului Games of Thrones - Confruntarea Battle of Thrones, surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand...
Hub-ul de entertainment on the go Trubadu.ro lanseaza Random, in parteneriat cu Unirea si BCR
Miercuri, 17 Aprilie 2019
 Experienta LIVE unica in Romania, sub forma unui joc, Random este o combinatie de quiz-uri de cultura generala, logica, perspicacitate, puzzle-uri fizice, probe de echipa si jocuri in duel.
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
World Vision Romania in campanie de Pasti cu seturi de igiena pentru copiii vulnerabili
Luni, 15 Aprilie 2019
Potrivit Fundatiei World Vision Romania, in mediul rural, peste jumatate dintre copii nu au conditii sa se spele in fiecare zi
Fotbalistul Mirel Radoi, ambasador in campania de combatere a consumului de alcool in randul minorilor. Ecaterina Andronescu se alatura mesajului
Luni, 08 Aprilie 2019
 Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina 
Muzeul AGERPRES. 130 de ani de la infiintarea Agentiei Nationale de Presa
Miercuri, 27 Martie 2019
 Vizitand Muzeul online, la linkul http://muzeu.agerpres.eu/, cei inetresati vor putea descoperi personalitati, evenimente, obiceiuri, peisaje, detalii dintr-o Romanie de demult, dar si din cea a zilelor noastre.
500.000 de euro in primul weekend la cinema in Romania. Captain Marvel, distribuit de Forum Film
Marti, 12 Martie 2019
 Cea mai recenta lansare a Studiourilor Marvel si primul film al MCU cu o femeie super erou in rol principal, „Captain Marvel”  a inregistrat recorduri din primul weekend la cinema, adunand incasari de 2,4 milioane de lei in Romania.
Dormeo, partener in ultramaraton Arctic Ultra 6633 cu Avram Iancu
Joi, 07 Martie 2019
 Motivand odihna ca fiind esentiala in orice performanta, Dormeo ii asigura concurentului toate cele necesare pentru un somn sanatos.
30 de pagini DOR despre cum a ajuns Selly cel mai urmarit youtuber cu 2 milioane de abonati, sute de milioane de vizualizari si o trupa - 5GANG
Marti, 05 Martie 2019
 "Selly joaca de ceva timp in liga oamenilor mari. E tot timpul atent la telefon, la mailuri, la deadline-uri. Pune munca pe primul loc" spune in DOR, Irina Tacu care a scris povestea lui *Selly*, cel mai urmarit vlogger din Romania, care a implinit, de curand, 18 ani. 
Targ de talie internationala pentru parinti, la Bucuresti. Family Expo & Festival tinteste peste 20.000 de vizitatori.
Luni, 04 Martie 2019
 Family Expo & Festival este numele sub care Parenting ADS, singurul HUB de digital media nisat pe zona de parenting in Romania, cu expertiza de mai bine de 3 ani pe zona organizarii evenimentelor pentru parinti
Expat roman de 20 de ani in marketing si comunicare mondiala Unilever, Wrigley si Nestle. Doina Cocoveanu a trait, profesat si s-a mutat de 26 de ori in Romania, Elvetia, Canada, USA, Italia, UK, Olanda
Luni, 25 Februarie 2019
Daca pentru o parte din seniorii industriei de marketing si comunicare din Romania, Doina Cocoveanu este cunoscuta din interactiunea cu brandurile locale sau globale, AdPlayers s-a interesat cine este expatul roman care a castigat doua premii Gold Lion la Cannes si „Marketer of the Year” in Canada.
Fost producator general al statiilor locale Digi24, Iulian Pana a plecat in televiziunea online. De 23 de ani in TV si film, la Cavaleria fondata de Buhnici
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
Copii cu deficiente de auz dezvolta abilitatile digitale prin intermediul unui club de programare
Luni, 21 Ianuarie 2019
 Promotoarea proiectului, Cartea Daliei cauta mentori care sa se alature proiectului „I educate to have a voice” desfasurat in perioada februarie - martie 2019. Cu sprijinul lor, 30 de copii de la Liceul Special pentru Deficienti de Auz, Cluj-Napoca isi vor dezvolta abilitatile digitale prin intermediul...
Start la GymNadia pentru 100 de copii cu varste intre 2 si 6 ani, care au dat startul energiei si veseliei
Luni, 17 Decembrie 2018
 Sala de initiere in gimnastica si educatie fizica GymNadia de la Patinoarul Tiriac Telekom Arena a gazduit sambata, 15 decembrie, prima selectie pentru cursuri gratuite de initiere in gimnastica si educatie fizica, dedicate copiilor cu varste cuprinse intre 2 si 6 ani.
Voluntarii Our Big Day Out au dat start celei de-a- XXII - a editii de actiuni caritabile. In 2018, in sprijinul unui numar de aproape 5000 de persoane
Miercuri, 12 Decembrie 2018
 Anul acesta obiectivul Our Big Day Out este sa ajunga la 4.792 de beneficiari din 9 judete (batrani & copii institutionalizati, copii, familii si batrani care traiesc in sate marginalizate, unii dintre ei fiind privati chiar de apa potabila sau electricitate).
Cu peste 200 de talente si cele mai mari comunitati online, fondatorul Global, Stefan Lucian si Olga Juverdeanu, GM-ul, lanseaza Global Talent United
Luni, 10 Decembrie 2018
 Cu peste 200 de talente din toate zonele de entertainment si avand cele mai mari si relevante comunitati online, Global Talent United se pozitioneaza cea mai mare agentie de endorsement din Romania
56 milioane de dolari in primul weekend in SUA, 200.000 in Romania. Creed II knock-out la box-office in weekendul de lansare
Vineri, 07 Decembrie 2018
 Unul dintre cele mai asteptate filme al finalului de an, „Creed II”, a inregistrat incasari record in Romania dupa primul weekend in care a rulat in cinematografe: 875,705 RON (218,926 de dolari). In plus, dupa lansarea in Statele Unite, filmul a strans deja incasari de peste 56 de milioane de dolari pe...
Violenta psihologica si fizica  in scoli pedepsite. Legea educatiei nationale nr.1/2011 va defini, preveni si interzice bullying-ul
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Senatul a votat luni, 3 decembrie, tarziu, in unanimitate, modificarea Legii educatiei nationale nr.1/2011, care va defini, preveni si interzice violenta psihologica, adica bullying-ul, in spatiile destinate educatiei, precum scolile si gradinitele
Fundatia Ion Tiriac in colaborare cu Fundatia Nadia Comaneci au inaugurat sala de initiere in gimnastica si educatie fizica GymNadia
Marti, 04 Decembrie 2018
 Amenajata la etajul superior al Patinoarului Tiriac – Telekom Arena, GymNadia are portile deschise pentru copii intre 3 si 5 ani, beneficiind de un spatiu de 630 metri patrati, prevazut cu vestiare si grupuri sanitare proprii, amenajate cu sprijinul Simonei Halep si al companiilor Fabryo, Dedeman si...
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului.