Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 31 Mai 2013
„Scopul santajului era sa forteze incheierea unui contract de retransmisie prin satelit a canalelor Antena TV Group, in conditiile impuse de aceasta, pentru o suma de peste 30 milioane EURO. Acest santaj este o continuare a unei campanii mediatice negative exercitate de Antena TV Grup impotriva companiei noastre in ultimii ani, in incercarea de a ne forta sa platim sume exorbitante...
Miercuri, 25 Iulie 2012
De ce se distrug negocierile? „Pentru ca la fotbal si la marketing se pricepe toata lumea. Pentru ca in multe companii nu este delimitat foarte bine rolul fiecarui om, iar de aici tentatia oricarui nespecialist de a intra pe teritoriul vecin, in loc sa aiba grija de ograda proprie” o spune un om de marketing de la client, care a tinut sa-si apere breasla, dar care nu intelege...
Joi, 28 Aprilie 2011
Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis
Joi, 28 Aprilie 2011
Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
Joi, 24 Februarie 2011
Comedia „Capcana pentru parinti” de la Prima TV a fost mai urmarita miercuri, 23 februarie, decat meciul din Champions League, mai exact 5,6% rating si 16%...
Marti, 22 Februarie 2011
Deschis de presedinti sau directori generali de la Google, Twitter, AT&T sau China Mobile, MOBILE WORLD CONGRESS desfasurat intre 14-18 februarie 2011 este cel mai mare...
Miercuri, 08 Decembrie 2010
Dupa merchandising cu promotionale, clubul Steaua a intrat pe piata de produse alimentare cu Vin, Cola, Ciocolata si mai nou Bere. Tinta: 2 Milioane litri cola si 600.000 de doze de bere.
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.
Joi, 11 Noiembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in perioada 15-19...
Miercuri, 04 August 2010
Cu 30 de angajati, compania fondata de Alex Cernatescu (28 ) si fratele sau, Andrei in 2007 are jumatate din business din servicii...
Joi, 17 Iunie 2010
„Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
Miercuri, 16 Iunie 2010
Producatorul de bere care a lucrat pentru creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" Bergenbier cu agentia Leo Burnett, a semnat noul spot Tv pe „fotbal” cu o...
Joi, 20 Mai 2010
Din echipa de Top manageri BIZ 10 ani: Lóránd Szarvadi - Domo, Marco Kind - Vodafone, Florentin Tuca - Tuca, Zbarcea &...
Miercuri, 19 Mai 2010
Estimata de AdPlayers la un buget de 75.000-100.000 EUR, componenta digitala dezvoltata de Syscom Digital simultan in Romania si Moldova este parte a campaniei promotionale Coca-Cola "Sarbatoreste Finala Mondialului cu mii de premii", cu premii de peste 350.000 EUR
Joi, 22 Aprilie 2010
Prima Tv a inregistrat 4,5 % rating si 14,6 % cota de piata, in 15 - 44 urban, iar TVR 1 o audienta de 3,9% rating si 12,6 % cota de...
Marti, 20 Aprilie 2010
Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Joi, 18 Martie 2010
Cum au fost invesmantati tricolorii in turneele finale de fotbal la care au participat de-a lungul vremii, cu mentiunea ca, evident, pana in 1990 nu se punea problema de marketing, sponsori sau publicitate.
Marti, 02 Martie 2010
Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: