De ce n-a lucrat Bergenbier "Fotbal" cu Leo Burnett si s-a facut cu Kick Off ?
Joi, 17 Iunie 2010


(AdPlayers, Iulian Toma)

De ce n-a lucrat Bergenbier „Fotbal” cu Leo Burnett si s-a facut cu Kick Off? Intrebat cum a ales sa lucreze cu agentia care a semnat noul spot, raspunsul directorului de marketing Bergenbier S.A., Tiberiu Mercurian a fost urmatorul:

„Ideea creativa si realizarea campaniei de fotbal apartin agentiei Kick Off, care este partenera noastra de mult timp pe diferite proiecte dedicate fotbalului. Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era  firesc sa o implementam cu ei”, motiveaza oficialul, pentru AdPlayers, care ne asigura de continuarea comunicarii in aceasta directie.

„Pe parcursul existentei brandului Bergenbier, fotbalul a fost si ramane una dintre constantele in comunicare, alaturi de prietenie si masculinitate, fapt confirmat de binecunoscutele sloganuri "berea fotbalului romanesc" si "prietenii stiu de ce".”

Creatia pe„fotbal” a producatorului Bergenbier a fost tot timpul „rupta”, mai mult sau mai putin, de agentia de brand. Dupa ce a fost la Momentum si grupul McCann din care face parte agentia de publicitate McCann Erickson, in timp ce contul de creatie de brand era la Leo Burnett.

In urma cu doi ani intreg bugetul avea sa migreze la aceeasi agentie condusa de fratii Ioana si Stefan Iordache. In 2010, creatia pe fotbal este din nou separata de agentia de brand.


PUBLICITATE: