Rezultatele cautarii dupa : "fashion"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
Magnetique vrea peste 350 K din piata online, pe MenReport
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si îsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum în teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
Agentiile din “culise” la Ad’Or 2005 - sectiunea Colaterale
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Motivele schimbarii Business Standard: format mare, tipar color, costuri si timp
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 „Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate...
Castigatorii festivalului digital Internetics 2022
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si a oferit 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.
Platforma Ambientalia: mai mult de 50% din bugetul Peroni
Miercuri, 05 August 2009
 Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Graffiti PR si Cult Market Research lanseaza Barometrul Influentei in social media (BAR)
Vineri, 17 Septembrie 2021
 „In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
Dragos Grigoriu (Tempo): ''Vrem sa luam premii si sa facem campanii de succes''
Marti, 22 Aprilie 2008
Venirea celor doi oameni de creatie este o oportunitate pe care am calculat-o in raport cu parcursul agentiei si planurile noastre imediate. Nu este vreo decizie care sa...
„Mame vs Tati”: Parintii Millenials si diferentele de perceptie, obiceiuri de consum si comportament intre mamele & tatii din Romania. Cercetare Cognition.
Luni, 01 August 2022
 Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
VML o numește pe Miruna Potop, Creative Director
Vineri, 04 Iulie 2025
 Cu o fundaÈ›ie solidă in Film È™i Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, si o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile, Miruna Potop a semnat campanii in agenÈ›ii precum Rusu+BorÈ›un, Leo Burnett, Cheil Centrade È™i, desigur, VML. 
11,5 Miliarde de euro, piata locala de e-commerce. Cu un avans de 16% pe an, Romania poate deveni a doua piata in CEE. Estimare PayU GPO.
Marti, 27 Februarie 2024
 Desi plata cu cardul - si in special platile cu cardul salvat (Google Pay, Apple Pay si alte portofele digitale) – isi vor mentine cresterea constanta de 15%-20%, anul acesta vom asista cu siguranta la folosirea in e-Commerce a optiunilor de plata Account-to-Account, cum sunt Open Banking sau Instant...
AFI Cotroceni ii invita la premii de Sarbatori pe cei ce impartasesc ce fel de daruitori sunt
Marti, 04 Decembrie 2018
 Clientii AFI Cotyroceni care au facut cumparaturi in valoare de minim 300 de lei, isi pot inscrie bonurile pe www.aficotroceni.ro , pentru a castiga sute  de AFI Gift Carduri, telefoane HUAWEI Mate 20 PRO, iar cel mai darnic daruitor – un abonament pe un an de zile la IMAX. Campania se desfasoara pana pe...
PR-ul Tempo a luat singurul premiu romanesc la Golden World Awards
Marti, 06 Noiembrie 2007
PR-ul de la Tempo a castigat unul din cele 21 de trofee de la Golden World Awards pentru campania „Cu drag, pentru tine” pentru Lansarea Laptelui Proaspat de la Danone
„Romanii si platile cu cardul”. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
Peste 670.000 de vizualizari la evenimentele Qreator by IQOS dedicate creativitatii si artistilor in 2020
Miercuri, 17 Februarie 2021
 Cele 25 de evenimente organizate online sau offline, cu respectarea reglementarilor in vigoare in spatiul din Bd. Aviatorilor nr. 8A, au confirmat faptul ca Qreator by IQOS si-a continuat si in acest an atipic misiunea de a sustine comunitatile creative
Pancarde pe banii ei si timpul lor. Prietenii m-au rugat, sa aiba cu ce protesta Ioana Isopescu
Miercuri, 08 Februarie 2017
 Lucreaza cu hartii si cartoane frumoase si iubeste tipografia. Ce nu ii place este sa recicleze hartii si cartoane de calitate care ii prisosesc, dar cu care pot face lucruri mai bune. Din astfel de prisoase a scos o vreme chiar si o revista de cultura urbana. A oprit-o cand nu a mai avut prisoase.
Evenimente destinate marketingului si comunicarii la Print & Sign 2015
Vineri, 24 Iulie 2015
 Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
Marti, 15 Noiembrie 2022
 La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care...
9 premii de aur, 16 argint si 2 speciale la PR Award 2008
Vineri, 03 Octombrie 2008

Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award

« 3 4 5 6 »