Contul de 300-400 mii EUR creatie si strategie Redd’s (Ursus Breweries), la DRAFTFCB
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Ursus Breweries a ales agentia DRAFTFCB pentru contul creatie, strategie si productie Redd’s, la capatul unei licitatii la care au participat mai multe companii de publicitate. Creatia Redd’s era administrata in trecut de agentia de publicitate Brands&Bears.

Contactat de catre AdPlayers, Bogdan Santea (foto), Managing Partner al companiei de publicitate, nu a dezvaluit valoarea contului de creatie, invocand clauzele de confidentialitate ale contractului. Surse AdPlayers din piata de publicitate aproximeaza insa contul la 300-400 mii EUR pe an, in functie de obiectivele de comunicare si activitatile derulate. Potrivit estimarilor AdPlayers numai serviciile de creatie, fara productie, se ridica la peste 100.000 EUR pe an.

„Suntem foarte bucurosi si mandri sa lucram pentru un asemenea client”, a afirmat Bodan Santea, pentru AdPlayers. „Sunt sigur ca pentru un astfel de cont, la runda finala a licitatiei am avut o compania selecta”, a spus oficialul, care a mai afirmat ca nu stie cu ce companii a concurat in pitch.

Pe langa Redd’s (Ursus Breweries), printre clientii DRAFTFCB se numara Beiersdorf (NIVEA, Eucerin), Brown Forman (Jack Daniel’s, Finlandia, Southern Comfort, Tequila Herradura, El Jimador), Lavazza, Philips, SC Johnson Wax (Duck Anitra, Pronto, Mr. Muscle, Glade, Oust, Raid, Baygon, Autan, OFF!), Vodafone, JTI (Camel), SCA Hygene (Zewa), GSK, AVE, Piraeus Bank, Fashion House Outlet Centre.


PUBLICITATE: