Rezultatele cautarii dupa : "europa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
O ușă creată în România, VERSATIKA, premiată la “Oscarurile Designului Mondial”:  RED DOT DESIGN AWARD 2025
Vineri, 11 Iulie 2025
 Distincția RED DOT obținută de VERSATIKA confirmă pentru a-3-a oară in istoria Red Dot Design Award poziția Romaniei pe harta mondială a designului de produs 100% romanesc și incununează peste 20 de ani de inovație și dedicare in arhitectura din sticlă a companiei Glas Expert, fondată de Cătălin...
First Bank, de Halloween. Consumatorii sunt invitati sa isi sperie spaimele si banca actuala, in cea mai noua campanie semnata Cheil | Centrade
Miercuri, 27 Octombrie 2021
 Intr-o campanie 360°, care contine executii de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, aplicand pentru un Credit de nevoi personale cu Refinantare prin video banking, cu o dobanda horror de mica pe perioada promotiei, de la doar...
Media Pro confirma venirea Claudiei Ion la sefia vanzarilor Diviziei de Entertainment
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Romania, a doua cea mai afectata tara de burnout. Solutia EXEC-EDU pentru angajatori, in prevenirea preocuparilor de stres si coeziunea echipelor
Marti, 19 Decembrie 2023
 “Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata...
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
Vineri, 10 Septembrie 2021
 Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Filmata la Bucuresti si Barcelona, INNA lanseaza Me Gusta, compusa integral de artista in limba spaniola
Vineri, 16 Februarie 2018
Cu o audienta de aproape 3 milioane de vizionari acumulate in doar doua zile pe canalul 
Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank intră în etapa finală a procesului de fuziune
Joi, 16 Octombrie 2025
 Fuziunea este programată să se finalizeze la data de 31 octombrie 2025, iar odată cu finalizarea acestui proces complex, First Bank va fuziona prin absorbție cu Intesa Sanpaolo Bank Romania, iar portofoliul de clienți, produse și servicii al First Bank va fi transferat către Intesa Sanpaolo Bank Romania,...
Te racoresti si reimpaduresti. Bergenbier planteaza din aprilie 50.000 de brazi in trei zone din Romania
Joi, 29 Martie 2018
 „Am simtit ca ar fi frumos sa contribuim si noi intr-o mica parte la racoarea muntilor, iar plantarea celor 50.000 de brazi arata modul nostru de a ne arata multumirea pentru natura care ne-a inspirat sa facem Bergenbier, berea care iti ofera racorirea adevarata” a declarat Gabriela Lupas Ticu, Director...
Oh, brad frumos! Reinterpretat de Friends/TBWA, Rogalski Damaschin PR si Conservation Carpathia
Luni, 19 Decembrie 2016
 Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Piata de milioane de euro din friptura la gratar. Steakhouse de 500.000 EUR pentru cea mai buna.
Miercuri, 09 Martie 2011
 Cu 500.000 EUR investiti “de la rosu” intr-o cladire de la intrarea in centrul istoric al Bucurestiului, un roman a recrutat un...
Lingouri de hartie de 2,5 Miliarde de euro. Distribuite de Antalis.
Luni, 19 Octombrie 2015
 Cu una din facilitati amplasata la Aberdeen (Scotia), urmasii bunicului Alex Prie - „fine paper makers” de la 1770, scot de aproape 250 de ani pe poarta fabricii in fiecare ora tiruri de hartie pentru tipar, solutii de packaging, comunicare vizuala si birou.
O noua premiera Daruieste Viata. Romanii pot echipa Spitalul de Copii construit din donatii. #NoiFacemUnSpital
Luni, 19 Iunie 2023
 Cu investititii de peste 60 milioane de euro in sistemul medical din Romania , Asociatia Daruieste Viata lanseaza, in parteneriat cu Tazz, o campanie inedita de strangere de fonduri pentru initiativa #NoiFacemUnSpital. Romanii vor putea face donatii pentru echiparea si dotarea Spitalului – de la echipamente...
Un radio dedicat familiei a castigat 78% din audienta un public de manageri, cu studii superioare, activ.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
35.000 de euro pentru fiecare proiect non-profit in noua campanie #WhatWeValue. Telekom Romania Mobile sustine voluntariatul Generatiei Z.
Marti, 12 Iulie 2022
Liderii de proiecte de voluntariat din Generatia Z pot incarca proiecte non-profit pe platforma 
Barbatii, mai predispusi sa fure un medicament (67%) decat femeile (57%) pentru persoana iubita. Norme si valori etice si morale in societatea romaneasca. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Martie 2024
 Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
Castigatorii celei de-a patra editii a programului Solve for Tomorrow, Samsung Romania
Luni, 17 Martie 2025
Cea de-a patra editie a fost organizata in parteneriat cu Junior Achievement Romania, cu sprijinul Google Romania si Startarium.
Inovatiile tehnologice si materialele avansate, precum BCA-ul, revolutioneaza industria constructiilor. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Iunie 2024
 Rezultatele studiului releva ca, in viziunea profesionistilor in constructii, BCA-ul reprezinta un exemplu perfect de material de constructie esential in contextul modernitatii datorita versatilitatii, eficientei energetice si impactului redus asupra mediului.