Rezultatele cautarii dupa : "emotie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3
Mama. Eseu despre iubire. Expozitie fotografica de Catalina Flaminzeanu in martie.
Marti, 07 Martie 2017
Sub titlul Mama. Eseu despre iubire, expozitia va fi gazduita de Centrul Cultural Casa Artelor (Bulevardul Mircea Voda, nr. 5, Bucuresti), in perioada 8-22 martie, fotografiile urmand sa fie expuse apoi la Teatrul Metropolis (23 martie – 22 aprilie 2017).
Noi nu contam. Voi contati! Raspunsul actorilor in prima zi dupa alegeri.
Luni, 12 Decembrie 2016
Actorii Marian Ralea, Vlad Radescu si regizorul muzical Adrian Petrescu de la Filarmonica George Enescu isi dezvaluie pozitia Noi nu contam! Voi contati! in prima zi dupa alegeri, in cadrul spectacolului "EU nu contez!" 

Made in Romania la ThinkDigital pentru 18 tari europene. Turn up the volume of nature WWF
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Comunicarea Groupe SEB Romania (Tefal, Rowenta, Krups) castigata de Pure Media Solutions
Joi, 25 Februarie 2016
 Pure Media Solutions comunica pentru Groupe SEB Romania, in urma unui proces de selectie desfasurat in Bucuresti la inceputul lunii februarie
100 de impletitori si 4 parteneri de brand din rachita. Produsele traditionale romanesti Fabulous Baskets
Marti, 23 Februarie 2016
 
Povestea Ralucai Tonciu. Lupta pentru ca viata ei sa mearga mai departe.
Luni, 27 Aprilie 2015
  “Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai. 
Vinde ieftin, dar are 1 Milion EUR pentru publicitate. Creatie Papaya si media Initiative pentru Altex.
Marti, 11 Noiembrie 2014
 “Bugetul alocat pentru productie si media buying este de aproximativ 1.000.000 EUR” afirmat George Carpov, managerul de comunicare al companiei.
EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

Ambitia Ursus la analiza: O superproductie publicitara, intrata direct in istorie (Sorin Psatta, BBDO) versus Am un vis Mark Walton, Brici
Luni, 09 Noiembrie 2009
 Sorin Psatta este Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania, iar Mark Walton este Managing Partnaer al agentiei, Brici

 

Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
Premiantii IAA Excellence Awards 2008
Miercuri, 26 Martie 2008
Castigatorii primei editii sunt Mihai Ghyka, Catalin Tolontan, Elena Ionita, Costin Popescu, Adrian Sarbu, Costas Kapetanopoulos, Corina Bernschutz & Alexandru Pomana, Roxana Popa, Jose Toscano, Cristian...
Delikat revine la valorile romanesti cu Friends Advertising
Joi, 22 Noiembrie 2007
Friends Advertising a creat noua campanie Delikat in urma unei licitatii locale organizate de catre Unilever in vara acestui an, pitch la care au mai participat alte doua agentii
Dan Moldovan ne va parasi vineri, in jurul orelor 12
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Trupul neinsufletit al omul de creatie de doar 35 de ani este depus la Capela Cimitirului Bellu Catolic, urmand sa se desparta de noi vineri, 23 noiembrie, in jurul orelor 12
Leo Burnett a dat afara 120 de oameni
Miercuri, 14 Februarie 2007
De Happy Valentines Day, 120 de oameni de la Leo Burnett au dat liber la clienti, pe care agentia spune ca i-a informat din timp de faptul ca este libera de Ziua Îndragostitilor
Metro la HDH, ACME si THOR Systems
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile  in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
Posta Romana a facut prima reclama TV
Luni, 09 Ianuarie 2006
Semnat de GMP / Ashley Bucuresti, spotul montat in variante de 30, 35 si 60 secunde a fost difuzat intre 15 si 25 decembrie
HVB  Banca pentru Locuinte a scos veveritele din barlog
Marti, 22 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
« 1 2 3