Rezultatele cautarii dupa : "el"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Silviu Ispas, EMI: Am devenit unul din principalii actori din mass-media locala
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest în România, dupa ce compania a preluat de curând pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinând deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv – Editie de Vaslui
Am facut peste 1 mil. EUR (în 2006), Val Voicu - AdEvolution
Luni, 15 Ianuarie 2007
Înfiintata în luna septembrie 2006 si sustinuta de un fond de investitii din Polonia, potrivit lui Val Voicu, Director General la AdEvolution, compania de consultanta în comunicarea pe internet a înregistrat 1 milion EUR - cifra de afaceri, practic, în 4 luni de activitate
Aneta Bogdan (Brandient), despre valoarea Castelului Bran
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Într-o frenezie a expertilor imobiliari care dau valoare Castelului Bran, Aneta Bogdan, Chartered Marketer, MBA, Managing Partner Brandient companie care a realizat de curând TopBrands pentru BusinessWeek România vorbeste, pentru AdPlayers, despre un "brand property" al românilor care genereaza business interesant mai mult pentru afaceristii din lumea întreaga decât pentru noi, dar a carui...
Brandient o numeste Client Service Director pe Monica Popescu
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Monica Popescu (foto) este promovata Client Service Director, iar Alin Tamasan a fost numit Senior Designer la compania romaneasca dedicata consultantei în strategie si design de brand
Grey promoveaza 2 directori de creatie
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Claudiu Dobrita, Creative Director si Stefan Vasilachi, Associate Creative Director sunt noii Directori de Creatie ai Grey Worldwide România, iar Mihail Vârtosu, Regional Managing Director Grey Worldwide afirma ca plecarea, dupa 12 ani, a lui Sorin Predescu, fostul Director de Creatie lasa un loc greu de umplut
Vitrina, exclusiv pentru BT Asigurari
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Grey Global Group are un nou Presedinte si CEO
Joi, 21 Decembrie 2006
Compania mama a Grey Worldwide si parte a WPP, Grey Global Group a anuntat numirea lui James R. Heekin III în functia de Presedinte si CEO începând cu 1 ianuarie 2007, iar Joe Celia au fost avansati VicePresedinti însarcinati, la nivel global, cu comunicarea integrata, respectiv creativitatea
BusinessWeek România a vorbit cu 10.000 de oameni, pentru Top Brands
Marti, 19 Decembrie 2006
Rachad El Jisr (foto), Publisher la BMG, afirma pentru AdPlayers ca "pentru prima data s-a calculat valoarea în bani a celor mai bine cotate brandurilor locale, evaluare bazata pe o cercetare de piata de amploare realizata împreuna cu D&D Research, la care au fost intervievate aproximativ 10.000 de persoane - si un algoritm de calcul realizat alaturi de Brandient"
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am îndreptat catre o oportunitate de a schimba, în primul rând, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu îl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Dolce: 3 luni pe toate canalele media
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Lowe are 6 Accounti noi
Vineri, 15 Decembrie 2006
Young & Restless, pasionate de publicitate. Asa spune Lowe & Partners ca sunt Oana Miclos, Ana-Maria Smultea, Ilinca Strajan, Gloria Tanase, Alina Cuzmin si Veronica Ciacoveanu, noi "accounti" care au planuri mari la agentia de publicitate
Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu îsi mai ating cu atâta precizie tintele
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes împreuna cu publicul tinta, vor fi din ce în ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
PR, TV, 23
Salma Hayek joaca în Hotel Campari
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este  implementata în România de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari în imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil în versiunea tiparita, reclame TV, online si într-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit într-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din întreaga lume
Sapte Seri face Shopping cu Burda, Ioana si Men’s Health
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Publicatia spune ca introduce, pentru prima data într-un ghid de informatie gratuita, o sectiune dedicata shopping-ului, noua rubrica fiind deschisa de o pagina editoriala realizata de catre redactorii unor reviste binecunoscute precum Burda, Ioana sau Men’s Health
Lowe ia 6 oameni noi la creatie
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Trei Copywriteri si tot atâtia Art Directori aduc "fresh blood în echipa si mai ales creatia Lowe", departament structurat, din luna noiembrie, în trei Creative Groups, conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, Group Creative Directori
Adrian Botan: La Epica este important nu numai sa câstigi
Marti, 05 Decembrie 2006
Dupa ce agentia de la Bucuresti a câstigat 2 premii la editia din acest an a festivalului de publicitate, Adrian Botan - Creative Director, McCann Erickson România si pe Europa Centrala si de Est a declarat pentru AdPlayers, ca "La Epica este important nu numai sa câstigi, ci mai ales sa repeti performanta"
McCann se bucura mai mult cu Dorato
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata începând din aceasta perioada pe întreg parcursul anului 2007, incluzând spotul TV “Plânsul”, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Vino frate la Grupul de Esenta Tare
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
McCann Erickson îndeamna Vodafone sa faca pe cineva fericit
Luni, 27 Noiembrie 2006
Campania de Craciun pentru Vodafone transpune mesajul brandului "Traieste fiecare clipa" în contextul sarbatorilor de iarna, spune agentia, fiind declinata în spoturile "Disco" & "The town square", executii print, outdoor, radio, stickere si web