Rezultatele cautarii dupa : "el"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Dan Moldovan (Pilu) s-a stins din viata
Marti, 20 Noiembrie 2007
Director de Creatie si Partener al agentiei de publicitate Propaganda, Dan Moldovan (Pilu) s-a stins astazi din viata, in urma unui infarct
„O mare pierdere pentru creativitatea romaneasca”
Marti, 20 Noiembrie 2007
Secerat astazi la doar 35 de ani, Dan Moldovan (Pilu) uneste cuvintele Alinei Musat (foto)- Spotlight, ale Ancai Gheorghe – Europa FM, multe mesaje anonime dar si tristetea sau lacrimile celor care, desi au sunat astazi la AdPlayers sa dea glas durerii, si-au inecat cuvintele in tacere
Buget de 500.000 EUR, pentru Tuborg Christmas Brew
Luni, 19 Noiembrie 2007
Compania URBB a alocat pentru promovarea marcii Tuborg Christmas Brew un buget de 500.000 Euro rate card (in baza tarifelor lista)
Ursache, Grapefruit: 10-15 Mil. EUR, piata totala de branding
Miercuri, 14 Noiembrie 2007
“Piata potentiala de branding ar putea atinge si chiar depasi 10-15 Mil. EUR”, a declarat Marius Ursache, Chef Creative Officer la Grapefruit, companie specializata despre care executivul spune ca are o crestere de 30-35% fata de anul trecut si va trece de 400.000 EUR cifra de afaceri
„Azi, declaratii scoase din context, presupuneri neverificate, si concluzii nefondate, numai in AdPlayers!”
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Drept la replica Opinii Internetics - Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv Asociatia IAB, membru in Juriul Internetics 2007
„Ii sustin personal pe toti cei care nu sunt de acord cu definitia valorii online definita de Internetics” Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv - Asociatia IAB
Joi, 08 Noiembrie 2007
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
„Au fost chiar site-uri (la Internetics) pe care nu le-am putut accesa”, Andrei Georgescu, White Image, in Opinii Internetics
Marti, 06 Noiembrie 2007
„Ce am vazut insa si ce poate caracteriza aproape toate lucrarile inscrise...este o descriere foarte simplista, in unele cazuri inexistenta”,  este de parere Andrei Georgescu, Manging Partner la  White Image, si membru in juriul festivalului de comunicare digitala
„Se pare ca lumea stia dinainte ce premii o sa ia” Adrian Alexandrescu, OgilvyOne, in Opinii Internetics
Marti, 06 Noiembrie 2007
Chiar daca spune un „Bravo organizatorilor pentru consecventa. Ramane singurul festival de profil”, Adrian Alexandrescu One-to-One Communications Director la OgilvyOne mai spune ca „Desi organizatorii au rugat membrii juriului sa pastreze confidentialitatea pana la gala de premiere, se pare ca atunci lumea stia dinainte ce premii o sa ia”
“De ce nu facem o delimitare clara intre juriu si participanti?” Ciprian Stavar, New Media Agency, in Opinii Internetics
Luni, 05 Noiembrie 2007
“Daca sunt propus in Juriul Internetics si accept, atunci acest lucru ar trebui sa insemne automat ca nu ar trebui sa inscriu si lucrari in competitie”, mai spune, pentru AdPlayers, Ciprian Stavar, Managing Partner la New Media Agency ( The Group), si membru in juriul festivalului. “Acest lucru ar fi doar o chestiune de etica, pentru ca inscrierile care au castigat chiar au...
Sorel Radu, Sales Director la Realitatea Catavencu, este tinta unei noi oferte
Luni, 05 Noiembrie 2007
Executivul grupului Realitatea Catavencu a construit de la zero echipele de vanzari ale trustului pe diviziile de Publishing, Indoor, Internet si coordoneaza direct, alaturi de vanzarile Radio, un departament ce numara in prezent aproape 40 de oameni
„Mi-as fi dorit un festival (Internetics) in care juriul nu participa in concurs” Mihai Fanache, Ninespices
Duminca, 04 Noiembrie 2007
„Internetics 2007 a fost editie foarte slaba, cu lucrari de mana a doua, ghosturi produse cu o seara inainte de deadline si mai ales o jurizare de domeniul stintifico- fantasticului”, a afirmat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache, General Manager la Ninespices, agentie care a castigat 6 trofee Internetics din 2004 pana la editia din acest an
Gala Eficientei Industriei Bunurilor de Larg Consum
Joi, 01 Noiembrie 2007
Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum este cu siguranta o intrecere a eficientei”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Badescu, Redactor Sef la Piata, revista care a organizat de curand cea de-a doua editie a evenimentului Gala Premiilor Industriei Bunurilor de Larg Consum
Bogdan Nitu, Webstyler: „Avem de gand sa il inscriem la Cannes 2008 pe Alo.. 322”
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
Tranca, Friends: „Stiu ce inseamna sa iei premii de creatie in festivaluri si sa uiti ce ai de facut pentru clienti”
Vineri, 26 Octombrie 2007
„Suntem baieti seriosi si, daca o sa mergem si cand o sa mergem la festivaluri, vom intra cu lucrari pe care le vom face dupa ce obiective are clientul si nu pentru ca vrem sa luam noi premii in festivaluri”, spune Sorin Tranca, Creative Direcor la Friends Advertisinng, agentie care  a castigat trofeul OpenAd Golden Drum TV Award la prima participare intr-un festival de...
Nica (Ogilvy Group): “Lucrari foarte bune, dar si lucrari foarte proaste”
Miercuri, 24 Octombrie 2007
“Multi dintre membrii juriului de la Golden Drum 2007 nu sunt nume cunoscute in publicitatea internationala. Oameni foarte buni, dar necunoscuti”, a afirmat pentru AdPlayers, Albert Nica – Executive Creative Director la Ogilvy Group, care include si Ogilvy&Mather, agentia castigatoare a unui Golden Drum la sectiunea TV pentru WWF Romania si un Silver Drum la sectiunea...
Capanescu (Publicis Romania): “Cred ca discutia ghost-urilor tine de bolile copilariei in publicitatea romaneasca”
Luni, 22 Octombrie 2007
“Poti sa te uiti si pe selectia de la Cannes Lions, doar ca procentajul lor este mai mic - asta e singura diferenta”, a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Capanescu (foto)- Creative Director la Publicis Romania, agentia de publicitate care a castigat la Golden Drum 2007 un Silver Drum la sectiunea TV, cu Nissan (Puppy)
Internetics a dat afara magazinul cu buton de Emag.ro
Joi, 18 Octombrie 2007
Magazinul online Redatronic al carui buton de cumparare era identic cu cel de la Emag.ro a fost descalificat de organizatorii Internetics datorita neindeplinirii tuturor conditiilor de inscriere
Saatchi&Saatchi se extinde pe Graphic Design
Luni, 15 Octombrie 2007
Saatchi&Saatchi isi exinde Departamentului de Creatie, prin angajarea lui Octavian Ionita, pe pozitia de Graphic Designer
„Nu am verificat foarte amanuntit originalitatea layout-ului”, Cosmin Corcoveanu, Parfumeria.ro
Luni, 15 Octombrie 2007
„Categoric nu”, a negat pentru AdPlayers, Cosmin Corcoveanu de la Publitz Media, proprietarul Parfumeria.ro, intrebat daca a stiut pana la Internetics de asemanarile intre propriul magazin online si Victoria’S Secret
Perlele Golden Drum: Jack Daniels, simbol national romanesc la Portoroz
Marti, 09 Octombrie 2007
Pe langa marcile romanesti Murfatlar si Ursus care mai salveaza prezenta unor simboluri nationale pe tricolorul romanesc, petrecerea nationala de la Golden Drum mai este sustinuta de festivalul de publicitate AdPrint