„Au fost chiar site-uri (la Internetics) pe care nu le-am putut accesa”, Andrei Georgescu, White Image, in Opinii Internetics
Marti, 06 Noiembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Au fost chiar site-uri (la Internetics) pe care nu le-am putut accesa”, Andrei Georgescu, White Image, in Opinii Internetics„Am vazut multe proiecte bune dar si multe proiecte slabe, au fost chiar site-uri pe care nu le-am putut accesa pentru ca pur si simplu nu au mers”, a afirmat, pentru AdPlayers,  Andrei Georgescu (foto), Managing Partner la  White Image si membru in juriul festivalului de comunicare digitala Internetics.

„Ce am vazut insa si ce poate caracteriza aproape toate lucrarile inscrise...este o descriere foarte simplista, in unele cazuri inexistenta”,  este de parere oficialul White Image. „Acest lucru a facut jurizarea destul de greoaie, pentru ca nu stiai cum anume sa judeci un proiect, nu stiai la ce obiective de exemplu sa te raportezi”.

Andrei Georgescu este si el de parere ca prezenta unor oameni atat in juriu cat si in randul celor care inscriu lucrari este ciudata: „Ca simplu om implicat in industrie mi s-a parut destul de ciudat ca din juriu sa faca persoane care isi jurizeaza propriile lucrari si pe cele ale concurentei, nu comentez insa cine ce premiu a castigat, ci doar principiul in sine”, spune el.

Executivul companiei de marketing prin email nu si-a pus pana in prezent problema inscrierii de lucrari ale propriei companii la Internetics, pentru ca „In Romania momentan consideram ca nu exista o intelegere a email marketingului asa cum ar trebui sa fie”, motiveaza Georgescu.

iulian.toma[at]adplayers.ro

PUBLICITATE: