‘Nu este nimic de platit, nimic de incasat’ Stefan Iordache, la exitul din Starlink
Miercuri, 09 Ianuarie 2008


(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
 

“Nu este nimic de platit, nimic de incasat”, a afirmat, pentru AdPlayers, Stefan Iordache - fostul partener la Starlink, actuala Bigger, intrebat cine plateste si cine incaseaza la exit-ul din fosta agentie Starlink.

 

 Stefan Iordache era partener fondator la Starlink alaturi de Marcel Straut. In aceeasi companie 17% din afacere mai era detinuta si de Publicis, grup care a iesit si el din parteneriatul cu fost companie Starlink.

 

“Nu este nimic de discutat pe marginea iesirii mele din companie”, mai sustine Iordache. “Impreuna cu Marcel (Straut, n.r.) am avut initiativa infiintarii Starlink, si tot impreuna am hotarat ca este momentul sa ne despartim”.

 

“Despartirea s-a facut prieteneste, ca doi oameni cu capul pe umeri care am lucrat atat vreme impreuna”, subliniaza Iordache. “A fost o intelegere amiabila corecta intre Marcel si mine si nu e nimic de impartit. Este o cedare simpla de actiuni”, adauga Stefan Iordache.

 

“Ambii am avut de invatat unul de la celalalt si niciodata nu vreau sa sterg cu buretele ideile, crezurile, gandurile, si toata bucuria pe care am avut-o cu Marcel”, adauga Iordache. “Eu si cu Marcel (Straut n.r.) discutam despre aceasta despartire nu de foarte multa vreme, dar lucrurile ne sunt foarte clare acum.

 

Intrebat la cat putea fi evaluata compania, Iordache a evitat sa faca speculatii, spunand ca este de competenta analistilor financiari acest lucru. Totusi, facand o gluma pe seama intrebarii legate de evaluarea afacerii, Iordache crede ca valoarea unui astfefl de business este intotdeauna mai mare decat cred oamenii din exteriorul companiei, dar mai mica decat cea pe care o crede proprietarul, zambeste fostul co-proprietar la Starlink.

 

“Am investit timp si suflet si am ramas cu o experienta placuta. Vorbesc de oportunitati de business pe care le-am avut nu numai in Starlink, ci si in alte companii din grup”, este de parere fostul fondator al companiei.

 

“Am infiintat o agentie care trebuia sa rezolve conflictele de clienti in grup (Starcom si Leo Burnett n.r.), si m-am despartit de un grup puternic”, trage linie Stefan Iordache, la despartirea de un business cu mai mult de 11 Milioane EUR, pe an, dupa estimarile recente ale lui Marcel Straut, seful companiei.

 

 


PUBLICITATE: