Sorel Radu, Sales Director la Realitatea Catavencu, este tinta unei noi oferte
Luni, 05 Noiembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Sorel Radu (foto), Sales Director la Realitatea Catavencu Group este tinta unei noi oferte de „transfer”, potrivit unor surse din piata apropiate de ceea ce s-ar putea numi transferul sfarsitului de an la varful grupurilor de media importante din Romania. Contactat de catre AdPlayers, oficialul de vanzari nu a comentat informatia.

In ultimul an, executivul Realitatea Catavencu a construit de la zero echipele de vanzari ale trustului, pe diviziile de Publishing, Indoor, Internet, si coordoneaza direct, alaturi de vanzarile Radio, un departament ce numara in prezent, potrivit unor surse din piata, aproape 40 de oameni.

Radu are de facut o alegere deloc usora. El va trebui sa se decida daca va continua sa dezvolte ce a construit in ultimul an in grupul Realitatea Catavencu sau va preda stafeta si va ceda noului challenge profesional. Strategul de vanzari de la Realitatea Catavencu nu a acceptat pana in prezent noua oferta dar nici nu a refuzat-o, potrivit acelorasi surse, o decizie in acest sens ar putea fi luata in perioada imediat urmatoare.

16 ani de vanzari, 12 ani la MediaPro, 1 an la Realitatea Catavencu

Sorel Radu este responsabil de noua strategie de vanzari a trustului Realitatea Catavencu pentru diviziile de Publishing – Tabu, Academia Catavencu, 24 Fun, Aventuri la Pescuit, J’adore, Business Standard, Money Express, Cotidianul), Radio – Radio Guerrilla, TV – The Money Channel, Indoor- Monopoly Tv Network, Internet – 20 site-uri din portofoliu. Pana la finele anului trecut, cea mai mare parte a activitatilor de vanzari pentru produsele coordonate de noul departament condus de Radu erau externalizate catre regii.

Inainte sa accepte provocarea de la Realitatea Catavencu, spre sfarsitul anului trecut, Sorel Radu a lucrat 12 ani pentru grupul Media Pro. Intre 1999- 2006, el a fost  Sales Director pe diviziile de Publishing - Publimedia (Ziarul Financiar, ProTv Mag, Playboy, Maxim, The One, Descopera, Pro Motor, reteaua de ziare locale), divizia de Informatii Mediafax, Printing– Coprint, Distributie – NDC, Home Entertainment– Provideo & Media Pro Music si de Film - Media Pro Studios & Media Pro Pictures.

In media, a inceput sa lucreze pentru Media Pro ca Sales Executive la agentia de stiri Mediafax in 1994, companie unde a devenit, anul urmator, Marketing & Sales Director. Cu o experienta de 16 ani in vanzari, Sorel Radu si-a inceput cariera ca agent de vanzari in 1991 si mai apoi ca broker, in perioada 1993-1994.

iulian.toma[at]adplayers.ro


PUBLICITATE: