“De ce nu facem o delimitare clara intre juriu si participanti?” Ciprian Stavar, New Media Agency, in Opinii Internetics
Luni, 05 Noiembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“De la an la an se vede ca acest festival creste atat din punct de vedere al lucrarilor inscrise cat si al organizarii. Felicitari pentru ambele tabere”, a afirmat despre Internetics, pentru AdPlayers, Ciprian Stavar - Managing Partner la New Media Agency, companie membra The Group.

“Pe de alta parte, ceea ce nu reusesc sa inteleg este de ce nu facem o delimitare clara intre juriu si participanti, cu toate ca in prezent, cei care inscriu lucrari nu voteaza in sectiunea respectiva”, a mai declarat Stavar, el insusi unul dintre membrii juriului Internetics 2007. “Eu cred ca trebuie sa ne hotaram odata cu toate implicatiile ce decurg din acest lucru.”

“Daca sunt propus in Juriul internetics si accept, atunci acest lucru ar trebui sa insemne automat ca nu ar trebui sa inscriu si lucrari in competitie”, mai spune oficialul New Media Agency. “Acest lucru ar fi doar o chestiune de etica, pentru ca “inscrierile care au castigat chiar au meritat”.

Despre nivelul acestor inscrieri in competitie, Stavar spune ca a fost unul bun, si ca “acolo unde nu erau lucrari care sa merite un premiu, acest lucru nici nu s-a acordat”.

“Ceea ce pe de alta este un pacat este ca sunt sectiuni pe web-ul romanesc unde existau site-uri care meritau un premiu in sectiunile respective, dar care nu s-au inscris”, este de parere Stavar. “Sper insa ca editia viitoare sa ne aduca mai multi castigatori la fiecare sectiune”.

Intrebat cum explica clasamentul agentiilor interactive la Internetics, Ciprian Stavar spune ca “este doar o chestiune de matematica in privinta punctelor acumulate in festival si depinde de strategia fiecarei agentii care poate inscrie foarte multe lucrari, chiar daca nu foarte multe vor iesi castigatoare”.

iulian.toma[at]adplayers.ro


PUBLICITATE: