Rezultatele cautarii dupa : "educatie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Realitatea Catavencu a lansat saptamānalul de afaceri Money Express
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
Toyota PR - today, tomorrow GMP PR
Joi, 12 Aprilie 2007
Divizia GMP PR a castigat licitatia initiata de Toyota Romania in vederea alegerii unui partener pe zona de relatii publice; oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca la concurs au participat 3 agentii
Felix Tataru (GMP) despre EFFIE 'Am stiut de la īnceput ca vom avea succes'
Luni, 02 Aprilie 2007
"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
Gala Societatii Civile da start īnscrierilor
Miercuri, 28 Martie 2007
Un proiect initiat de Millenium Communications si sprijinit de ApaNova, editia anterioara a Galei Societatii Civile adus in randul participantilor  peste 100 de organizatii nonprofit din toate regiunile tarii care au inscris in concurs 127 de proiecte sociale
Ringier sponsorizeaza cu 50.000 EUR Jurnalismul si Comunicarea
Miercuri, 21 Martie 2007
Trustul Ringier Romānia a oferit suma de 50.000 de euro Departamentului de Jurnalism si Comunicare din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
Īn urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior īn portofoliul Lowe & Partners
(Ne)Comunicarea platilor online Madalin Matica, DotCommerce
Luni, 12 Martie 2007
Īntr-un editorial pentru AdPlayers, Madalin Matica -  Director de Operatiuni Europene, DotCommerce International USA afirma: "Comertul electronic a generat foarte multe articole de presa, mii de īnsemnari pe bloguri si zeci de conferinte dar, īn ciuda acestor eforturi, facute īn cea mai mare parte de magazinele virtuale sau de procesatorii de carduri, plata prin intermediul cardurilor...
Synergy sustine Fundatia ERSTE si Erste Bank
Marti, 27 Februarie 2007
Fundatia ERSTE si Erste Bank sustin competitia The Balkan Case Challenge pentru cei mai buni studenti din regiunea Europei Centrale si de Est, care studiaza dreptul, economia, stiintele politice, relatiile internationale, tehnologia informatiei sau alte discipline conexe, contul de relatii publice al Erste Bank fiind administrat de Synergy Communications
The Group a preluat agentia New Media
Marti, 27 Februarie 2007
Valoarea tranzactiei prin care the group a preluat agentia New Media ramāne confidentiala, noii parteneri ai New Media Agency fiind Alin Zainescu (foto) si Ciprian Stavar - cei doi managing partners ai agentiei interactive - si fondatorii grupului de marketing si comunicare The Group
AdEvolution vrea 5,6 Mil. EUR
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca īn 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "īsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
IAA, TV, CNA
IAA si Romalimenta au amendat CNA
Joi, 15 Februarie 2007
IAA Romānia si  Federatia Romana a Producatorilor de Alimente – Romalimenta recomanda CNA initierea unei campanii de educatie ca punct de vedere al industriei cu privire la restrictiile propuse īn privinta publicitatii tv
Oxford Business Group a publicat Emerging Romānia 2007
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atāt pentru piata romāneasca cāt si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita īntr-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins īntre 120 si 150 EUR, īn Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Mos Nicolae a adus 1 an de Itsy Bitsy
Marti, 05 Decembrie 2006
Sarbatorind un an de emisie dar si apropierea Sarbatorilor de Craciun, postul de radio si personajele sale daruiesc 250 de braduti de Craciun copiilor ascultatori de Itsy Bitsy FM
Itsy Bitsy FM asculta GMP
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Sub titlul Apara inocenta copilului tau, Itsy Bitsy FM lanseaza o campanie educationala semnata de GMP care, potrivit autorilor, ii indeamna pe parinti si bunici sa fie atenti la mesajele care ajung la copiii lor, deoarece Copiii fac ce vad
Libertatea si ProSport: 45% īn Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, īnseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier Romānia n.r.)
23
Alka framānta 1 milion EUR īn prajituri
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea īn productia de prajituri si īncheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
SHR a lansat si lunarul Femeia
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat īntr-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, īn urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst Romānia (SHR) a lansat dupa saptamānalul Femeia de azi si  lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei īntr-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decāt Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst Romānia spune ca saptamānalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare īn medie pe saptamānă, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare īn medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare īn medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Webstyler bate Internet(ics)-ul
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat cāstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Prezent a facut promotie de 35.000 EUR
Luni, 09 Octombrie 2006
Promotia saptamānalului condus editorial de Dan Turturica a avut ca mare premiu o masina Hover Cuv 4X4 si a generat un numar de 6.000 de participanti