Realitatea Catavencu a lansat saptamânalul de afaceri Money Express
Marti, 17 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Grupul Realitatea Catavencu a lansat saptamanalul de afaceri Money Express.

Pentru prima data in Romania, potrivit informatiilor remise AdPlayers de catre editor, publicatia va face parte dintr-un concept integrat cross-media care va reuni produse de business din 3 medii.

Canalele media integrate vor fi PUBLISHING: MONEY Express – revista saptamanala de business, TV - TheMONEY Channel – prima televiziune de business din Romania, MONEY Express TV – emisiune saptamanala cu Radu Soviani si Dragos Nedelcu, simultan la MONEY Channel si Realitatea TV si ONLINE  - Portalul MONEY Line.

Publicul tinta

MONEY Express, spun oficialii grupului media, se va adresa unui public elevat: persoane din mediul urban, cu educatie inalta, statut social superior (categoriaAB), venituri medii si ridicate, activi, interesati sau implicati direct in business.

Intentia de pozitionare a editorului este ca, din punct de vedere al statutului social, Money Express sa surclaseze toate publicatiile economice din Romania, la o varsta medie de 33 de ani, sub cea a publicatiilor Business Magazin, Capital, Ziarul Financiar, Saptamana Financiara si Banii Nostri.

Tiraj, tarif de publicitate

Potrivit editorului, Money Express va fi tiparita intr-un tiraj de Tiraj: 20.000 exemplare si va avea un pret de coperta de 4 lei. Cu 74 –96 pagini saptamanal (functie de volumul de advertising si evenimentele la zi), publicatia va avea un format A4(210 x 280 mmp).

Tariful lista pentru o pagina de publicitate va fi de 13.500 lei. Echipa de vanzari este condusa de Sorel Radu – Director de Vanzari, Grup Realitatea Catavencu si Mircea Ionescu – Director de Vanzari la Divizia Quality Business Press a trustului de media.

Dupa cum afirma reprezentantii editorului, in exclusivitate in Romania, MONEY EXPRESS va publica analizele jurnalistilor de la Newsweek, una dintre cele mai prestigioase publicatii americane. Distribuita in 190 de tari, Newsweek are un tiraj de 4 milioane de exemplare si 21 de milioane de cititori in fiecare saptamana.

Pe langa Cover story, din sumarul Money Express mai fac parte pagini de News: Review & Preview, Profilintern / international, News & Business, Media, New Media, Life & Culture, Comentarii, Business Hi-Tech, PoliticaExterna.

Echipa editoriala

Saptamanalul este condus de o echipa editoriala coordonata de Mona Dirtu, Redactor Sef si fost editor coordonator si mai apoi redactor sef al saptamanalului BUSINESS Magazin (PubliMedia) si Ionut Ancutescu, Redactor Sef Adjunct - fost redactor si sef proiecte speciale al saptamanalului BUSINESS Magazin (Publimedia), coordonator Capital IT si editor Top 300 (Ringier), redactor Biz, reporter ZiarulFinanciar.

Din echipa saptamanalului de afaceri din grupul Realitatea Catavencu mai fac parte Sorin Simon - Editor Coordonator, Costi Rogozanu - Publicist-Comentator, Romulus Deac - Editor Coordonator, Larisa Ghitulescu - Editor Media&Advertising, Elena Nicolae – Editor Life Style si Olga Petroff – Art Director.

AdPlayersFile

Grupul Media Realitatea-Catavencu

Unul din grupurile de media importante din Romania, Grupul Realitatea-Catavencu (www.gruprc.ro) a luat fiinta prin achizitionarea de catre Realitatea Media a Grupului Catavencu, in 2006 si se compune din divizii tv, publishing, radio, agentie de stiri si in-store TV.

Sub umbrela grupului Realitatea Catavencu sunt cuprinse branduri de televiziune TV: Realitatea TV, The MONEY Channel, Romantica; Publishing: Academia Catavencu, Cotidianul, 24FUN, Tabu, J’adore, Superbebe, Idei in Dialog, MONEY Express, I&P-Investitii si Profit, Le Monde Diplomatique, Bilant, Aventurila pescuit, Bucataria pentru toi, Psihologia Azi; Iqads•Radio: Guerrilla; Agentie ;tiri: NewsIn, In-store TV: Monopoly Media.


PUBLICITATE: