Rezultatele cautarii dupa : "educatie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Peste 4.000 de artisti din intreaga lume vin la Festivalul George Enescu de la Bucuresti
Marti, 21 Ianuarie 2025
 La cea mai „bogata” editie a festivalului de pana acum, pe parcursul a 29 de zile, vor avea loc peste 95 de concerte si spectacole, grupate in sapte mari serii, pentru toate categoriile de iubitori ai muzicii clasice intre 24 august si 21 septembrie, intr-o serie de manifestari artistice cu tema...
Gala Superscrieri 10 a decernat premiile pentru cel mai bun jurnalism din Romania anului 2020
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
Castigatorii Internetics 2007
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Publicitatea romaneasca in perioada comunista
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Strategii de promovare utilizate de presa romāna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899