Rezultatele cautarii dupa : "dc"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
VTEX depune declaratia de inregistrare pentru oferta publica initiala. Intentioneaza listarea la NYSE
Luni, 28 Iunie 2021
 VTEX intentioneaza sa aplice la listarea actiunilor sale comune de Clasa A la Bursa de Valori din New York (NYSE) sub simbolul „VTEX”.
Licitatie adjudecata de Mindshare. Groupama Asigurari este noul partener pentru servicii de offline media, cu precadere TV, radio si proiecte speciale
Miercuri, 07 Aprilie 2021
 In urma castigarii licitatiei, echipa Mindshare furnizeaza servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying cu precadere pentru TV si radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente optiuni de promovare a brandului si produselor Groupama Asigurari, pe piata...
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in pandemie. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 17 Martie 2021
 1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
Miercuri, 10 Februarie 2021
 Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni. Studiu Reveal Marketing Research cu privire la banci
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
62% dintre romani vor sa se vaccineze impotriva COVID-19. 36% imediat, iar 26% mai asteapta
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil
85% dintre romani vor ramane acasa de sarbatori. Peste o treime (33%) se simt nervosi, ingrijorati, nelinistiti sau speriati
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
82% dintre scolile din Romania au nevoie de reparatii. Intr-o tara cu putine scoli noi, Asociatia Bookland alaturi de 70 de parteneri renoveaza din cele existente
Marti, 15 Decembrie 2020
Intr-o tara cu 14,000 localitati (dintre care doar 319 sunt orase, restul sunt comune si sate) au mai ramas cel mult 21,000 scoli (iar Institutul National de Statistica spune ca doar 7,204 au personalitate juridica); adica 1,5 scoli per localitate. Mai exact: 82% dintre aceste cladiri au fost construite inainte de 1970,...
Gradul mediu de digitalizare a primariilor din Romania este de 32,3%. Studiu Zitec.
Vineri, 04 Decembrie 2020
 administratiei publice este inca deosebit de scazut, in ciuda unui cadru legislativ in vigoare care include obligatii pentru aceste institutii privind digitalizarea”
Sondaj. In Romania o persoana aloca peste 1.100 de lei pentru cadourile de Craciun
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
De ce ne rabda Pamantul? Expozitie la Muzeul Antipa dezvoltata de DC Communication si Asociatia Ivan Patzaichin - Mila 23, cofinantata de AFCN
Vineri, 07 August 2020
 Expozitia este organizata de DC Communication, in colaborare cu Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa si cu Asociatia Ivan Patzaichin – Mila 23, ca parte din proiectul cultural pluridisciplinar „Este dezvoltarea unei lumi durabile un act cultural? Antipa, Brancusi, Georgescu-Roegen”,...
Identitate noua de brand pentru AFI Europe Romania
Marti, 28 Iulie 2020
 ,,Avem acum un brand nou ?i mai puternic, bazat pe valorile care ne-au ghidat dintotdeauna ?i pe lunga noastr? experien?a solid? in domeniul dezvoltarilor imobiliare ?i al investi?iilor. Structura noastr? de management ?i intreaga echip?, care r?man neschimbate, vor continua munca extraordinar? pe care au f?cut-o...
Selly, ambasador Huawei. Alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite, vlogger-ul recomanda modelul tinerilor creatori de continut digital
Joi, 14 Mai 2020
 La prima intalnire cu telefonul, Selly a explorat universul AppGallery alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite. Camera performanta si aplicatiile de editare si Social Media disponibile in AppGallery, cele doua motive principale pentru care Selly pozitioneaza P40 lite drept smartphone-ul ideal pentru...
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
Venituri Telekom Romania in crestere cu 7,4% % fata de perioada similara a anului trecut. EBITDA in crestere cu 21,1 %
Joi, 07 Noiembrie 2019
 Segmentul serviciilor integrate fix-mobil continua evolutia pozitiva. Numarul clientilor pentru aceste servicii a ajuns la 822.647 in T3 2019, in crestere cu 25,5% fata de acelasi trimestru al anului trecut;
PR, Auto
Toyota Romania: Autovehiculele hibride castiga teren in randul flotelor auto ale companiilor
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la...
Telekom Romania investeste intre 10% si 15% din bugetul anual in cea mai recenta campanie cu accent pe control parental si Smart WiFi
Miercuri, 11 Septembrie 2019
 In randul clientilor Telekom, cei mai multi gasesc utila o aplicatie de control parental, cele mai importante caracteristici ale serviciului constand in posibilitatea de a restrictiona accesul copiilor pe anumite site-uri (85%), de a geolocaliza copilul (85%) si de a vedea ce site-uri a vizitat acesta (79%).
Start in competitia Romanian PR Award 2019. Geneza, noul trofeu.
Vineri, 06 Septembrie 2019
Inscrierile la cea de-a 17-a editie a competitiei se vor incheia pe 4 octombrie 2019, iar Gala Romanian PR Award 2019 va avea loc in seara zilei de 21 noiembrie 2019, la JW Marriott.
Romanii aloca intre 11.700 euro si 31.200 euro la achizitia unei masini noi mici, medii si SUV
Marti, 27 August 2019
 Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
« 1 2 3 4 5 »