A doua editie AdCouture de la The Money Channel ii are ca invitati la emisiunea programata in fiecare luni, de la ora 23:00, pe Dan Petre (D&D Research) si Adrian Tuluca (Propaganda, vicepresedinte UAPR) care vor vorbi despre AdMarket si Felix Tataru la insider despre GMP
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research
Simona Costea lucreaza in BBDO din 2001
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Fiica lui Ion Iepureanu, care lucreaza in aceeasi agentie, Ioana Iepureanu (24 de ani) vine la DRAFTFCB pe pozitia de junior art director
Agentia de relatii publice gestioneaza sase noi branduri din portofoliul BDG Import
Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger
Agentia de publicitate semneaza o campanie de lansare “acidulata” pentru sucurile Life