IAA Romania face conferinta "marketing&comunicare si criza economica"
Miercuri, 03 Decembrie 2008
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

International Advertising Association (IAA Romania) organizeaza conferinta internationala pe tema “Industria de marketing&comunicare si criza economica”, se arat intr-o comunicare a asociatiei, remisa AdPlayers. Evenimentul va avea loc pe parcursul unei zile, pe 15 decembrie, incepand cu ora 9.00,  si se va desfasura la hotel Howard Johnson din Bucuresti.

Evenimentul are loc in colaborare cu Links Associates, o companie de lobby si comunicare strategica, fondata de fostul purtator de cuvant al MAE, Corina Vintan, care isi propune sa faciliteze dialogul intre mediul de business privat si institutiile guvernamentale.

Potrivit IAA, la eveniment sunt asteptati sa participe speakeri de renume international si local care vor analiza caracteristicile perioadelor de criza, rolul mass-mediei, al marketingului si comuncarii, precum si atitudinile specifice consumatorilor in situatiile de criza.

La conferinta au confirmat deja praticiparea, printre altii, Mugur Stet-Purtator de cuvant al Bancii Nationale a Romaniei; Yonathan Dominitz - Managing Partner MindScapes;  Nick Baum –European VP TBWA Paris; Mihai Ghyka - Membru al Senatului IAA; Fost Director General InBev; Cristina Simion-Managing Director Edipresse AS;  Emil Hurezeanu – Presedinte Realitatea/Catavencu; Ioan Popa-Director General MonteBanato;  Dan Ostahie-Managing partner Altex; Emanuel Sanda-Managing Director Nielsen Romania.

Organizatorii mai spun ca invitatii vor prezenta studii de caz internationale despre atitudinea companiilor in perioadele de criza in scopul atingerii obiectivelor. Reprezentanti ai structurilor guvernamentale  vor argumenta rolul Guvernului si al comunicarii in contextul recesiunii, precum si oportunitatile situatiei si felul in care acestea se pot identifica si fructifica.

 

 


PUBLICITATE: