Remember Pilu: ultimul brief rezolvat
Joi, 20 Noiembrie 2008
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Desi pare greu de crezut, a trecut 1 an. Fostul director de creatie al agentiei Propaganda si unul dintre cei mai apreciati directori de creatie din publicitatea ultimilor ani, Dan Moldovan, "Pilu" - cum ii mai spuneau colegii si apropiatii - se afla printre noi in urma cu un an.

S-a stins din viata  la 35 de ani, pe 20 noiembrie anul trecut, in urma unui infarct. Era casatorit si a lasat in urma 2 copii minori. 

Pe parcursul a mai bine de 6 ani de cariera in publicitate, echipele din care a facut parte Dan Moldovan au castigat mai mult de 40 de distinctii in publicitate. 

Moldovan a lucrat mai intai pentru Grey, dupa care a ajuns la Tempo Advertising, unde a devenit Creative Director al agentiei. Avea sa ocupe, ulterior, aceeasi pozitie de Creative Director si la Ogilvy&Mather. Paraseste agentiile de publicitate conduse de alti antreprenori sau grupuri marketing si comunicare internationale pentru a se dedica, alaturi de partenerii saii, propriei initiative antreprenoriale.

Intrebat cum vrea sa ramana brandul lui in posteritate si recunoscand ca nu si-a pus niciodata problema in acesti termeni, Pilu glumea intr-un interviu acordat imagoo in 2005, in care spunea ca ar trebui sa-si dea si-un brief. “Ma gandesc la un brand extrem de controversat, care sa suscite discutii. Ma gandesc in primul rand sa fiu viu”, spunea regretatul om de creatie, nestiind ca acesta avea sa devina si ultimul sau brief. 

Duminica, pe 23 noiembrie, se implineste 1 an de cand prietenii l-au condus pe ultimul sau drum. Insa, pentru multi care l-au cunoscut, Pilu a ramas, in adancul fiecaruia, viu, asa cum si-a dorit el.
Dumnezeu sa-l odihneasca! 

Dan Valer Moldovan (Pilu)

15 Martie 1972 - 20 Noiembrie 2007

 


PUBLICITATE: