Rezultatele cautarii dupa : "da"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 09 Septembrie 2005
											
											Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
										Sambata, 03 Septembrie 2005
											
											La intiativa Arbomedia, postul de radio va difuza in fiecare vineri de la ora 15:00, pe 96.9 FM ( in Bucuresti ), emisiunea "Marca de Top"  ce va contine topuri muzicale realizate chiar de catre oamenii din publicitate 
										Marti, 30 August 2005
											
											Campania de promovare pentru Flamingo International ce contine seria de 3 spoturi cu testimoniale „traduse”- Romanul, Bulgarul si Sarbul, se difuzeaza pe Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV
										Vineri, 26 August 2005
											
											Promotia care se va incheia la 30 septembrie este sustinuta de un spot TV de 20 de secunde, presa si punctele de vanzare 
										Joi, 25 August 2005
											
											Cu perioada de rambursare de pana la 6 ani, valoarea creditului auto lansat atat in valuta cat si in lei, variaza intre 3.000 RON si 100.000 RON, respectiv intre 1.000 EUR si 30.000 EUR
										Joi, 25 August 2005
											
											Organizatorii campaniei cu premii in valoare de 70.000 EUR ce se va incheia pe 15 septembrie vor publica castigatorul marelui premiu pe 21 septembrie in cotidianul Ziua 
										Joi, 11 August 2005
											
											Campania de comunicare Coca-Cola Ice Land, care include spot radio, panotaj pe litoral si flyere distribuite pe litoral, se desfasoara cu parteneriat Radio Kiss FM
										Miercuri, 03 August 2005
											
											Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema 
										Joi, 28 Iulie 2005
											
											Implementata cu Frontline Marketing, campania diviziei Domestic Appliances & Personal Care (DAP) pentru robotii de bucatarie din gama Cucina se desfasoara in 400 de magazine
										Marti, 19 Iulie 2005
											
											Agentia care a castigat proiectul BTL pentru Romania deruleaza, pentru marca ce detine 80% din vanzarile mondiale de Irish whiskey, o campanie la nivel national dupa un concept european
										Luni, 18 Iulie 2005
											
											Banca vrea sa ridice plafonul creditelor pentru nevoi personale Favorit Plus+ la 100.000 EUR
										Luni, 11 Iulie 2005
											
											Campania de comunicare din Romania este semnata de Odyssey Communications, media este investita de Media Investment iar campania de PR se face pe relatiile publice ale Image Promotion
										Sambata, 09 Iulie 2005
											
											Din cele mai recente audiente SNA, editorul mai citeaza audienta Casa Lux - 360.000 cititori, Practic Idei cu 547.000 , Casa de Vacanta - 109.000 si Draga Mea cu o audienta de 220.000 de cititori pe editie
										Vineri, 08 Iulie 2005
											
											Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
										Miercuri, 06 Iulie 2005
											
											Perioada de rambursare a creditului pentru nevoi personale de la Unicredit este de pana la 5 ani iar venitul lunar net minim este de 250 EUR sau echivalent in RON
										Luni, 04 Iulie 2005
											
											Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
										Miercuri, 29 Iunie 2005
											
											Promotia "Da cheie bestiei" de la Coty Romania are acoperire nationala si se desfasoara in perioada 15 iunie - 31 august impreuna cu agentia Propaganda Advertising
										Luni, 27 Iunie 2005
											
											Promotia de vara pentru echipamentele HP Photosmart se deruleaza in perioada 13 iunie – 9 septembrie 2005
										Joi, 23 Iunie 2005
											
											Initiativa impotriva cancerului la san, in urma careia in 13 tari s-au strans mai mult de 30 de milioane USD, este sustinuta in Romania de modelul Diana Dondoe 
										Luni, 13 Iunie 2005
											
											Agentia a oferit consultanta pentru strategia de anuntare publica, dezvoltarea si gradarea mesajelor, comunicarea cu mass media si planul de informare a marelui public
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















