Lowe & Partners comunica pentru "Moda tinteste Cancerul Mamar"
Joi, 23 Iunie 2005

( AdPlayers.ro ) Lowe & Partners comunica pentru “Moda Tinteste Cancerul Mamar”. Campania cu acelasi nume lansata ieri in Romania este sustinuta de modelul Diana Dondoe si va transmite romancelor cat de importanta este prevenirea si lupta impotriva cancerului la san. Printre cei prezenti la conferinta de lansare s-au numarat Veronica Savanciuc (Lowe & Partners), Mihaela Geoana (Fundatia Renasterea), Diana Dondoe, Marilena Stratopoulous (Executive Producer Fashion Targets Breast Cancer).

Lowe & Partners comunica pentru Moda tinteste Cancerul Mamar

Statisticile demonstreaza faptul ca in Europa un nou caz de cancer la san este diagnosticat la fiecare 2,5 de minute. In Romania, doar 5% dintre femeile bolnave de cancer mamar au aflat acest lucru in timp util, ceea ce inseamna ca sansele multora se pot reduce dramatic.

Poiectul s-a nascut la initiativa Council of Fashion Designers of America (CFDA), din care fac parte peste 200 din cei mai cunoscuti designeri din Statele Unite. “Fashion Targets Breast Cancer” (“Moda Tinteste Cancerul Mamar”) se bazeaza pe vanzarea unei editii limitate de tricouri inscriptionate cu un logo semnat Ralph Lauren in urma careia, fondurile stranse in acest fel sunt donate fundatiilor de caritate, care ii folosesc implementand campanii de lupta impotriva cancerului la san. In cadrul campaniilor derulate in peste 13 tari s-au strans mai mult de 30 de milioane de dolari.

De-a lungul timpului, campania s-a dovedit a avea un impact major si datorita faptului ca unele dintre cele mai frumoase femei din lume au ales sa sustina aceasta cauza: Naomi Cambell, Kate Moss, Cindy Crawford si Claudia Schiffer - grupul care a lansat initial proiectul in Statele Unite - dar si Gisele Bundchen, Twiggy, Helena Christensen, Amber Valletta, Iman, Fernanda Tavares.

Diana Dondoe

Prima oara in Romania dupa mai mult de patru ani, Diana Dondoe este o obisnuita a prezentarilor de moda ale celor mai faimosi creatori de moda de la Paris, Londra sau New York, fiind imaginea unor nume ca Emanuel Ungaro, Balenciaga, Celine, Miu Miu, Pucci, Chanel, Prada.

Beneficiarul acestei campanii este Fundatia Renasterea, care in urma cu patru ani a lansat Programul de Prevenire si Combatere a Cancerului de San. Proiectul mai este sustinut de Euroline Retail Service, sponsorul evenimentului de ieri.


PUBLICITATE: