"Propaganda" de vara pentru Adidas cu premii de 70.000 EUR
Miercuri, 29 Iunie 2005

( AdPlayers.ro ) Propaganda Advertising a dat cheie unei noi promotii de vara pentru Adidas. Marca de la Coty Romania “scrie cu aerograful “Da cheie bestiei!” pentru linia de produse cosmetice Adidas, intr-o campanie cu acoperire nationala ce se va desfasura pe durata verii 2005.

Propaganda de vara pentru Adidas cu premii de 70.000 EUR

Premiile puse in joc de Adidas sint 10 “All Terrain Vehicles” (ATV) si multe alte premii instant. Valoarea totala a premiilor este de 70.000 euro. Pentru a castiga participantii trebuie sa cumpere orice produs cosmetic Adidas, sa razuiasca eticheta de pe el si sa trimita catre un numar codul gasit prin sms la un tarif normal (0,07 USD).

Publicul tinta este format din tineri intre 16 si 25 de ani, iar pozitionarea marcii ca “Freestyle vitality enhancer” a stat la baza conceptului promotiei, sustin organizatorii promotiei. Acesta s-a concretizat in headline-ul “Da cheie bestiei” si o executie vizuala bazata pe un mix intre ilustratie si fotografie pentru a sugera cit mai puternic caracteristica esentiala a tinerilor, energia.

Reprezentantii agentiei spun ca ”Provocarea a fost gasirea temei de promotie si a unui mecanism simplu care sa rezoneze cu specificul tinerilor. Ideea a fost sa inteleaga din prima ca viata se traieste in aer liber si ca esti liber numai daca te afli mereu in miscare”.

Oficialii "propagandei" de vara au declarat ca particularitatile publicului tinta au influentat decizia de stabilire a mixului de comunicare: TV neconventional - concretizat prin realizarea unor jingle-uri pentru postul Tv K-lumea - outdoor, executii presa (inclusiv teasing) si actiuni BTL la punctul de vanzare si in zonele cu mare concentrare de tineri. Agentia a mai dezvoltat de asemenea si un joc de computer in care personajul din centrul campaniei porneste in forta prin oras, calare pe “atv”.

Cei care au dat cheie bestiei sunt oameni de incredere de la Coty: Marian Dumitrescu – Marketing Manager Coty, Anton Motoescu - Marketing Coty, Alina Nastase – Marketing Coty. de la Propaganda: Dan Moldovan – Director de Creatie, Vlad Bojan – Art Director, Paul Cioran – Copywriter, Mara Grajdeanu – Account Manager si Claudia Curcuta – Account Executive. Ilustratia a fost facuta de Matei Arnautu si Vlad Bojan.

Mai jos, in detaliu, marcile participante si mecanismul promotiei:

Marcile si ambalajele participante:

La promotie participa urmatoarele produse marca Adidas (aceste produse vor fi numite in acest regulament “produse participante”):

„Deodorant Body Spray” 150 ml (intreaga gama de produse barbatesti),

„Deodorant Spray Antiperspirant” 150 ml (intreaga gama de produse barbatesti),

„Deodorant Stick” 75 ml (intreaga gama de produse barbatesti),

„Shower Gel” 200 ml (intreaga gama de produse barbatesti),

„Deodorant Roll on” 50 ml (intreaga gama de produse barbatesti),

„After Shaves” 100 ml (intreaga gama de produse),

„Deodorant Natural Spray” 100 ml (intreaga gama de produse barbatesti),

„Ape de toaleta” (intreaga gama de produse barbatesti),

 „Set cadou”: ADIDAS TEAM FORCE (After Shave 50ml + Deodorant Spray Antiperspirant), ADIDAS DYNAMIC PULSE (After Shave 50ml + Deodorant Spray Antiperspirant), ADIDAS ICE DIVE (After Shave 50ml + Deodorant Spray Antiperspirant), ADIDAS URBAN SPICE (After Shave 50ml + Deodorant Spray Antiperspirant), ADIDAS SPORT FEVER (After Shave 50ml + Deodorant Spray Antiperspirant), identificabile prin etichetele promotionale speciale atasate pe produse, ce vor avea inscris numele promotiei, numarul premiilor ce se acorda, valoarea premiilor si o banda razuibila.

Mecanismul campaniei promotionale:

Pentru a participa la aceasta promotie consumatorii trebuie sa parcurga urmatoarele etape:

sa cumpere un produs participant la promotie,

sa razuiasca eticheta promotionala de pe produs si sa descopere codul imprimat pe aceasta;

sa trimita un SMS cu codul descoperit pe eticheta la numarul 1896 pana la data de  31 august 2005 ora 24:00.

Participantul va primi un SMS de raspuns care il va anunta daca a avut un cod castigator si premiul castigat, sau daca a avut un cod necastigator; participantul care a castigat un premiu instant va fi informat prin SMS sa sune la un numar infoline.

La infoline, castigatorul va trebui sa lase datele personale si codul castigator si  va primi premiul prin posta.

Fiecare SMS trebuie sa contina codul unic de la un singur produs. O persoana poate participa cu un un numar nelimitat de coduri.


PUBLICITATE: